Avatar billede gehrke Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

redde data fra en bærbar

hej,
jeg har en ASUS L3 bærbar som er gået ned og den automatiske gendannelse kan kun virke ved at formatere harddisken. Der er dog nogle data jeg gerne vil redde. Kan jeg slutte harddisken fra den til min stationære pc, og hvis, hvordan gør man? Skal jeg købe noget kabel af en art?
Avatar billede monstermand Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:38 #1
har du nogen anelse om hvordan der er gået ned? er det strømforsyningen eller disken eller??
Avatar billede jacob172100 Praktikant
05. oktober 2002 - 18:40 #2
Du skal bruge en eller anden kasse-tingest som laver din bæærbar-harddisk om til en stationær-harddisk.
Avatar billede namnam Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:40 #3
kan man ikke tage harddisk og ram ud?? Jeg ved ikke men er det ikke man plejer at gøre med norm. comps?
Avatar billede gehrke Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:51 #4
Den siger "Unmountable_boot_volume" det er windows xp
Det er en 14 dage gammel maskine, så jeg har ikke så meget erfaring med at tage HD og ram ud, men det kan selvfølgelig lade sig gøre, man kan jo opgradere skidtet :-)