Avatar billede copyright Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

playstation spil på pc

Jeg har læst engang i et blad at man kan spille playstation spil på pc.

hvad er det for et program man skal bruge til det, hvor kan man få det og hvad koster det???

Venlig hilsen
Avatar billede copyright Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:57 #1
der er ikke noget alligevel har lige fundet et link

http://www.eksperten.dk/spm/161018
Avatar billede copyright Nybegynder
05. oktober 2002 - 19:05 #2
ja det er fint nok det er bare syndt at det er en demo version :-(
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:21 #3
Det er gratis! men jeg kan ikke huske hvad den hedder, jeg har selv haft det! Jeg skriver til dig hvis jeg kommer i tanke om det!
MVH clon.xx
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:22 #4
du kan downloade det!
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:23 #5
det hedder "bleem"! jeg kan ikke huske hvoedan det staves! jeg tror der er såda her! ellers var det "blim"
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:23 #6
bleem.com tror jeg!
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:24 #7
jeg ved ikke om den stadig findes! den er gammel!
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:24 #8
det hedder "bleem"! jeg kan ikke huske hvoedan det staves! jeg tror der er såda her! ellers var det "blim"
Avatar billede copyright Nybegynder
24. oktober 2002 - 10:45 #9
det er rigtig nok det hedder bleem, man de er blivet sagsøgt af sony og derfor kan man ikke hente det mere

man ellers tak
Avatar billede copyright Nybegynder
18. november 2002 - 13:17 #10
lukker