Avatar billede askask Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Pc programmer på PDA

Kan en PDA afvikle pc programmer som f.eks. landkort programmet "Dit Danmarkskort" eller skal programmerne være udviklet til PDA brug?
Avatar billede medions Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:12 #1
Nej, du kan kun bruge programmer som er udviklet til de forskellige processore!

Du skal jo tænke på at en PDA har sin egen type processor!

//>Rune
Avatar billede darkhole Nybegynder
05. oktober 2002 - 21:25 #2
Dit Danmarkskort? Kender det ikke, men 'Det levende Danmarkskort' kender jeg.
Nej, de er desværre lidt bagefter i Kort & Matrikkelstyrelsen og der er, så vidt jeg ved, ingen planer om at de skal kunne overføres til PDA.
Men der er andre! I MS Autoroute 2002 Kan du selv udvælge et område (i hele Europa i gadeplan) og overføre kortet til en PDA og det fungerer udemærket med GPS. Desuden er der også FUGAWI. Her kan du også overføre dele til din PDA, desuden kan du selv skanne kort (evt. søkort) og overføre dem til din PDA. Det fungerer også med GPS.
Håber at det hjælper dig.
Avatar billede tso Nybegynder
06. oktober 2002 - 14:32 #3
Kort & Matrikkelstyrelsen har fået CME til at udvikle Danmarks/Bykort kort til PDA, se på www.pdakort.dk her findes også mulighed for at downloade en demo.
Avatar billede darkhole Nybegynder
06. oktober 2002 - 23:27 #4
Glæder mig, forsøger at få en beta udgave til test.
:-)
Avatar billede medions Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:34 #5
Thx 4 Poinz

//>Rune
Avatar billede darkhole Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:30 #6
Thx 4 Points

John