Avatar billede ktromborg Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Load movie

Det her bliver en snørklet forklaring, men jeg prøver.
Jeg er igang med at lave en side til en kammerat:
Først og fremmest her er linket: www.warpigs-euro.tk

På hovedsiden er der en knap der hedder "Euro Ranks".
Denne knap går til en frame i hovedsiden og denne frame laver så en "load movie" hvor den henter den .swf der viser filmen med den røde streg... Denne film kører bare for langsomt. Det virker som om den ikke er loadet færdig, men der er en preloader på. Og det er den samme preloader som der er på hovedsiden så det skulle ikke være den der var problemet.
Den film som hovedsiden skal loade har jeg også lagt her: www.konigo.dk/intro2.html og den laver ingen problemer.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig! ( Håber først og fremmest at nogen forstår hvad jeg mener :-) )
Avatar billede baitianlong Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:31 #1
Jeg mener den nye loadede film adopterer den underliggendes framerate. Derfor bør du først checke om frameraten er den samme på de to film.
Avatar billede ktromborg Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:35 #2
Ahraaa...Det var fandeme fedt. Har rodet med det i lidt tid, så jeg må have gået i selvsving. Tusind tak for hjælpen!
Avatar billede baitianlong Nybegynder
05. oktober 2002 - 16:39 #3
Mange tak for points'ne !! Skriv endelig hvis der er flere problemer !! ((o;