Avatar billede klas Juniormester
25. september 2000 - 12:42 Der er 11 kommentarer og
8 løsninger

Kun et enkelt år forsinket . .

Præsentere jeg nu beta versionen af det nye cosmic.dk

http://www.cosmic.dk/default.asp

Kom med jeres mening om sitet og smid gerne jeres stemme på siden  :o)
Avatar billede powell Nybegynder
25. september 2000 - 12:49 #1
Forsiden er meget pæn, et fornuftigt design, den er let og hutig at overskue, man bliver ikke i tvivl om hvor hvordan siten virker.

Dog er forsiden den eneste jeg umiddelbart kunne få til at virke.

Kunne ikke se Homer Simpsons hjerne i stor format, kunne ikke klikke på nogen knapper så man kunne komme videre. Strort set var det kun forsiden der virkede, men den er også nydelig.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
25. september 2000 - 12:49 #2
hej Klas.....

Jeg sys faktisk det er en kanon flot side...

farver:
Pæne brune farver, som passer sammen i en skøn harmoni.

menu;
Den øverste er cool, men den du har ude til venstre..... tag en anden skriftype der... den er ikke så pæn

indhold:
Tjaa.. det er jo som det skal være på en sjov side :O)

Ja.. Hva kan jeg finde af kritik...  Jo de brune bokse som binder fx menuerne i venstre side sammen
(menu og lidt sjov) ser grumset ud pga. det meget lille hvide mellerum......

Jeg giver siden 10@13

Keep up the good work

-Anders T. Pedersen
Avatar billede ortrak Nybegynder
25. september 2000 - 12:52 #3
cool

/ortrak
Avatar billede klas Juniormester
25. september 2000 - 13:06 #4
Det er kun forsiden der virker indtil senere i dag  :o) - takker for de forløbige kommentarer - Keep em comming  ;o)

Who\'s your daddy
/Klas
Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 13:10 #5
FEDT DESIGN.

men det er kun forsiden der virker, siden er ellers nem at overskue og sårn. godt lavet :)
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. september 2000 - 13:15 #6
Designet holder bedre end det tidligere, og det minder mig ikke rigtigt om noget andet.

Jeg kan godt lide den, og den ser meget overskuelig og nem ud.
Avatar billede padde Nybegynder
25. september 2000 - 13:19 #7
fint . overskueligt . godt design . intet at brokke sig over :)
Avatar billede prodic Mester
25. september 2000 - 13:34 #8
Set i forhold til den nuværende version, så er betaen klart at foretrække.

Farverne er meget godt afstemt efter hinanden. Hvilket giver et roligt udseende på siden.

Jeg syntes bare at alle de reklamer virker forkerte. De gør at der er et forkert hæld på siden, da farverne trækker den mod højre.

Topmenuen er ok. Men hvorfor har du en tekst menu til venstre. Ville det ikke være bedre med en menu ala topmenuen.

Din nederste kasse med ham Hundemorderen bliver for fyldt med tekst. Man gider ikke læse det.

Kan du ikke rykke venstre og højre side mere ind mod selve hoved-delen, afstanden er ret voldsom med det hvide felt i mellem de 3 dele. Menuerne bliver ligesom trukket for tæt på kanten af skærmbilledet.

Men glæder mig til at der kommer noget mere indhold, for det ser fornuftigt ud nu. Men når man kun har en forside er det lidt svært at bedømme.

9@13
Avatar billede ohrt Nybegynder
25. september 2000 - 13:51 #9
Godt design, men udskift Arial med Verdana (som her).
Lad mig se et par undersider, så jeg kan bedømme, om konceptet holder længere end til forsiden.
Og reklamebannere? Lose them! Der er ikke meget, der er mere irriterende for en god oplevelse end dyttende, blinkende \'se-mig\' skrammel. Vil du linke til venner mm., så er det fint med mig, bare du holder links\'ene i samme stil som siden selv.
Avatar billede ohrt Nybegynder
25. september 2000 - 13:51 #10
Nåja, 9@13
Avatar billede hirtshals Nybegynder
25. september 2000 - 15:12 #11
Flot flot desogn 11@13

Men på dine link

<a class=\"menu\" href=\"#\">Status</a>

Mangler du

<a class=\"menu\" href=\"#\" onfocus=\"this.blur();\">Status</a>

Så slipper vi for MSIE punkterede linjer omkring det valgte

Avatar billede spacey Nybegynder
25. september 2000 - 15:28 #12
ohrt>>>> Hehe, du kan sagtens sige at folk skal droppe deres bannere!

Nu ved jeg fx. at klas har så mange besøgende på bla. cosmic.dk at det er en seriøs og rentabel forretning med bannere, så er det jo RET dumt at fjerne dem!
Avatar billede klas Juniormester
25. september 2000 - 15:39 #13
Ang. banners så er de med til at gøre det muligt at internettet er blevet så stort og populært som det er i dag . .hvis der ikke var penge i det så ville vi ikke have så mange kvalitets sider som du i dag kan finde rundt om på nettet . . En side som eksperten ville jo fx. være spild af tid hvis de ikke tjente lidt på banners  :o)

:: Hirtshals,  Det smider jeglige ind  :o)
Avatar billede denboj Nybegynder
25. september 2000 - 17:34 #14
Siden ser rigtigt godt ud - en god farvekombination - jeg kan bare ikke forstå at du ikke definerer højden lidt lavere - jeg ser siden i 1024 X 768 og hele siden kan sagtens være der - men der er en rimelig stor scrollbar der fører ned i ingenting
Avatar billede klas Juniormester
25. september 2000 - 17:53 #15
ang. scroll så har jeg bemærket det .. set er der i alle opløsninger .. længden er lig med toppen . . så jeg skal lige have skrevet at den skal være en smule kortere  :)
Avatar billede friiser Nybegynder
25. september 2000 - 23:50 #16

For fed en side... Lækkert Lay-out..

11@13

~friiser~ http://www.quality4u.dk
Avatar billede klas Juniormester
26. september 2000 - 00:10 #17
Friiser - Jeg kiggede lige på dit site .. den der effekt du har på dit lille logo .. med alle prikkerne . hvordan laves det ?
Avatar billede friiser Nybegynder
26. september 2000 - 08:58 #18

Det er en action til PhotoShop som jeg kan sende til dig pr. e-mail.
Avatar billede klas Juniormester
26. september 2000 - 12:34 #19
det må du meget gerne  :o)  klas@klas.dk