Avatar billede kane Juniormester
25. september 2000 - 12:23 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Jeg fatter ikke jeg ikke kan få et webdesigner job.

hvis der her er godt webdesign så er jeg sku lost.....
http://www.clublasanta.com/

click på dansk version.
Er dette flot????
Avatar billede mike@work Praktikant
25. september 2000 - 12:26 #1
Hmmm hvorfor da ?? Er det noget du har lavet ?!?!?
Avatar billede hojben Novice
25. september 2000 - 12:27 #2
Een ting vil jeg sige.. Frontpage skal du ikke bruge hvis du skal vise det frem. FP kan være godt men så stopper det også. Som jeg plejer at sige når jeg ser en FP-side, Frontpage er for folk som ikke kan kode.. Sorry.....
Avatar billede skott Nybegynder
25. september 2000 - 12:29 #3
Jeg syntes ikke det er ret flot...ligner noget der er lavet med venstre hånd!!
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 12:33 #4
well... der er flere ting:

- man bruger IKKE frontpage
- man har ikke ting der falder/flyver eller andet ind på skærmen... de skal hele tiden stå fast
- man har ikke scrollende tekst
- man laver PÆNE ting... ikke alm børneting
- man kører ikke i fuld skærm med mindre man har en virkelig god grund til det

i det hele taget er der ikke noget, der ville få mig til at dåne over hvad du har lavet...

du spurgte om det var flot???... det syntes jeg bestemt ikke - en ganske alm side...
Avatar billede kane Juniormester
25. september 2000 - 12:34 #5
nej jeg har ikke lavet det. søgte på jobs.......så en stilling til clublasanta ( på stedet) men dette var lige blevet lavet.

jeg mener hvis de kan betale nogle for dette design....så er der sku nogle det har sut... gre... af.... for at få et job.

jeg har selv lavet dem her:
http://www.micropage.dk
http://vvs-grossisten.com

de er måske ikke de bedste i verden men de er da bedre end clublort her.
Avatar billede keysersoze Guru
25. september 2000 - 12:40 #6
der kan være mange grunde til at sådan en designer er valgt... men det er jo så langt fra den eneste side der ser sådan ud...
Avatar billede stoffer Nybegynder
25. september 2000 - 12:53 #7
Du har ret det clublasanta er noget af det grimmeste jeg har set længe..
Avatar billede stoffer Nybegynder
25. september 2000 - 12:54 #8
men når nu det er sagt synes jeg der er pladst til MASSER af forbedringer på http://www.micropage.dk også.
Avatar billede kane Juniormester
25. september 2000 - 12:58 #9
så som ??
Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 13:04 #10
jeg synes det er et meget flot design det må jeg sige, men hvor gammel er du, det kræver jo også en hvis alder at få sådan et job.
Avatar billede kane Juniormester
25. september 2000 - 13:09 #11
30 ;-))
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2000 - 13:18 #12
Man kan ikke se det øverst menu-link på: www.vvs-grossisten.com/10x7frame.html og nummer to er halv gemt....
Avatar billede kane Juniormester
25. september 2000 - 13:20 #13
så bruger du store fonte........er blevet retter på 800x600 siden. mangler 1024x768 siden.  ;-))
Avatar billede padde Nybegynder
25. september 2000 - 13:22 #14
Jo, jeg kan nu godt forstå din skuffelse... La santas nye webdesigner er sikkert bossens nevø :)
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. september 2000 - 13:24 #15
Du skal nok bare lære at sælge dig selv !

clublasanta er rigtig grim, men hvis der er det kunden VIL have, så er han vel glad. Oftest hænger dette sammen med prisen på løsningen.

Jeg har flere kunder som ikke vil have mit webdesign men gladeligt betaler mange penge for en
Giffy Djava Page, med swooshes, bevels og mouseovers. Hver sin stil, på trods af jeg hadder sådanne ting, får jeg da stadig penge for at lave det, og det er jo bare det kunden vil have.
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. september 2000 - 13:25 #16
Og jeg sælger ham da gerne en ny, når han er blevet træt af den gamle....
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. september 2000 - 13:28 #17
Det er nemlig rigtig, det bedste er at kende dem der skal have en hjemmeside, eller kende en der kender dem (og dig) som mangler en hjemmesider og derefter henviser dem til dig :)

Og hvis kunden gerne vil have noget der hopper rundt og ser lidt specielt ud, så lad dem, til en hvis grænse, man skal jo alligevel beskytte sin og deres proffensiollitet.
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. september 2000 - 13:31 #18
Jeg skriver aldrig mit navn på Giffy Djava Pages,
men min erfaring er at det somregel kun er første gang de ikke vil høre efter...
Kaffe og kage, frem og tilbage....
:)
Avatar billede ohrt Nybegynder
25. september 2000 - 13:44 #19
DAMN den er grim.
Men den er jo nok ikke ny, eftersom hit counter\'en står på godt 47000. OK, den kan de selvfølgelig have skruet på, men mon ikke forklaringen er, at de netop søger en ny web cook pga. dette skrammel?
Avatar billede denboj Nybegynder
25. september 2000 - 17:22 #20
Jeg synes sgu at vvs grosisten du har lavet er fed - og jeg tror også sagtens du kan finde job - det er bare med at holde øjnene åbne og kæmpe for at få nye kunder hvis du er selvstændig som det ser ud til med din flash side :-)
Avatar billede kane Juniormester
25. september 2000 - 17:27 #21
Tak Tak men de alle sammen vil havde papir på min kunnen og det har jeg ikke. Jeg er selvlært.
Er dog begyndt på datanom på aftenskole
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. september 2000 - 17:38 #22
>>kane

De fleste arbejdsgivere søger certificerede MS folk - med stor erfaring i Java programmering - dhtml - flash - ti års erfaring - mindst 10 store portaler - og papire fra danmarks design skole, landet ligger bare sådan at ingen af dem har eller får nogensinde sådan en medarbejder !
de findes ikke og jeg tør godt sige det igen - de findes ikke.

Har du prøvet stepstone og jobindex ?
for hvis man bare ligger et kvart CV og en enkelt html reference ind, kommer der masser af response, og så er det bare om at sælge sig selv !

Held og lykke med det.

PS\' jeg kender flere som dårligt nok forstår internettet og usability som arbejder temmelig interesante steder !

Avatar billede htx98i17 Professor
25. september 2000 - 20:08 #23
AARGGG,  *skrige, skrige*

jeg troede ved første øjekast at hjemmesiden var på vej ud af min skærm, så meget som den bevæger sig,

fjern det :o)
Avatar billede ujdesign Nybegynder
25. september 2000 - 23:10 #24
micropage.dk er flot, men tager for lang tid at hente.
La Santa er grim som arvesynden, men kommer hurtigt med den ønskede information.
Hvad er vigtigst? Hurtig adgang til ønsket information eller grafisk og programmeringsmæssig genialitet.
En kombination vil nok være det optimale.
Avatar billede kane Juniormester
26. september 2000 - 08:03 #25
da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal give point for heheh lukker jeg mine øjne og den heldig vinder;-)
håber der er ok med jer.
Avatar billede hyperdome Nybegynder
02. oktober 2000 - 13:11 #26
Den her side er rigtig skod
Avatar billede stroehm Nybegynder
02. oktober 2000 - 13:24 #27
>>> hyperdome ????