Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Brænder problemer (igen)

Hejsa.

Jeg er løbet ind et i et problem.

Jeg har forsøgt mig nogen gange at brænde .avi-filer ud i Nero. Der bliver også vældigt brændt på cd'en kan jeg se.

MEN når jge så vil se hvad der er på disc'en viser den at der intet er på den. Dette er kun et problem med Mr.Platinum skiver.

Hvad er det lige der går galt her? og hvordan kan det evt fikses??

MVH
Claus
Avatar billede loly Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:06 #1
- Kunne det være når du brænder at du trykker på Prøv at Brænde og se om der kommer fejl, men lad være med at skrive på !
Avatar billede loly Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:11 #2
Kom med lidt flere oplyninger om din brænder !

//Bartz
Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:47 #3
Brænderen er en phillips CDRW2412 og Software er Nero 5.5.8.2 og hvis det har nogen betydning så er OS WinXP.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:48 #4
du kan starte med at opdatere din www.nero.com
Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:51 #5
Det vil jeg så prøve. Men jeg kan jo sagtens brænde dem ud på TDK skiver. Det er derfor jeg synes det er mærkeligt, at jeg ikke kan brænde dem ud på Mr.p skiver :(
Avatar billede kick Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:55 #6
Den AVI.File kan du godt afspille den på din pc.???
Hvis ikke så mangler der noget af filen.

KICK
Avatar billede kick Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:59 #7
Undskyld men jeg fik vist nok svaret lig hurtig nok.
Det har jo ikke en skid med det at gøre
Ved at blive over min senge tid(sorry)
Sover lige på det og vender tilbage med friske øjen i morgen

KICK
Avatar billede clon.xx Nybegynder
05. oktober 2002 - 13:11 #8
Få win xp, så har du ikke brug for nero! du har lavet en prøve branding, den den ser efter om der er fejl i den! og hvis der er fejl har du sparet en cd! men ellers er prøve braningen ikke til nogen nytte! På windows xp skal du bare klippe filen og sætte den over i d: så braner den selv!

M.V.H clon.xx
Avatar billede kingomand Novice
06. oktober 2002 - 09:37 #9
Du skal opdatere til 5.5.9.0
Derefter  skal du købe et plug'in (jeg tror det koster 19 Dollar)pr mail
Installer og du kan brænde direkte AVI til SVCD
Hvis filmen er meget lang skal den deles, dette gøres med shareware program
der hedder Virtuel dub
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/virtualdub.html
Avatar billede kingomand Novice
06. oktober 2002 - 09:40 #10
Du henter det pågældende plug'in fra Nero's hjemmeside.
Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
07. oktober 2002 - 16:29 #11
Clon.xx -> Den Xp brænder giver jeg desværre ikke meget for. Den nægter kategorisk at brænde på alt :-(

kingomand ->Jamen jeg vil bare brænde de ud som en ganske almidelig .avi-fil eller SVCD eller VCD.. bare en stille og rolig data-cd.

Og jeg synes det er mærkeligt det kun er på Mr platinum skiver det går galt :-( - Kan det være XP der er får det til at gå i udu???
Avatar billede kingomand Novice
07. oktober 2002 - 16:42 #12
Nåh ok, det letteste ville jo være at lade være med at brænde i mr.
Platinium.Så er det jo ærgeligt hvis man har 500 liggende.Håber du finder ud af det !!
Avatar billede doughboy.dk Nybegynder
16. oktober 2002 - 02:22 #13
Fandt ud af hvordan jeg løste problemet.
Jeg smed en STOR fil over på brænderdrevet.
Startede dernæst nero og compilerede så mine cd'er der, uden at brænde den fil jeg havde kopieret over på disken. Lidt af en omvej, og måske lidt svært at forstå :-/ men det virkede.