Avatar billede draw Nybegynder
18. juli 1999 - 00:33 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

celeron 466 Mhz

jeg ved ikke om der er nogen der ved noget om multiplier lock og om hvordan den kan omgås.Jeg kan ikke køre 100 Hz på mit bundkort.Jeg tror det er noget med den begrænsning de har lavet med multipier locken.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 20:00 #1
har du ikke formatteret siden du fik problemet der?

og se lige at få åbnet ICQ så vi kan snakke netstrejke
Avatar billede jumper Nybegynder
19. juli 1999 - 19:22 #2
Tværtimod, jeg kører Linux på min k6-233 mhz maskine og der har aldrig været problemer!

Desuden understøtter Linux også 3D-NOW fuldt ud, ligesom den understøtter MMX

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 19:49 #3
ok men hvis du har så meget imod MS og intel osv. hvorfor kører du så med explorer i stedet for netscape?
Avatar billede jumper Nybegynder
19. juli 1999 - 19:52 #4
Fordi Netscape ikke kan få fat på http protokollen, efter jeg installerede IE 4!

Jeg omformaterer alligevel snart, så bruger jeg KUN Netscape!

/Thor
Avatar billede hamderper Nybegynder
18. juli 1999 - 02:23 #5
du kunne jo prøve at købe en rigtig cpu istedet for en symaskinecpu
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 1999 - 02:25 #6
Hvis du kan isolere ben 21 (fra højre) på din CPU, ved at putte tape eller maling på, så skulle du kunne køre 100 MHZ bus....
Avatar billede chris Nybegynder
18. juli 1999 - 04:25 #7
hahaha  en Symaskine-CPU
Den havde jeg sgu aldrig hørt før.

AMD er Symaskine-CPU'er  ;-)

"Intel er bagt efter den originale gamle opskrift.....lige som vor mor plejede at lave den"

:-)

Mvh
Chris
Avatar billede draw Nybegynder
18. juli 1999 - 08:52 #8
Symaskine det kan godt være men de er gode til at blive overclocket*S*
Avatar billede hamderper Nybegynder
21. juli 1999 - 00:51 #9
>>til alle
Både intel og AMD er da skod cpu

Rigtige cpuer hedder Alpha, Motorola

Alle folk som er noget ved musikken kører enten Mac NeXT Linux Novell, så bliv nu ikke for glade for jeres små symaskine processorer Kom igen drenge!!!!
Avatar billede hamderper Nybegynder
21. juli 1999 - 00:52 #10
>> Hej Poulsen prøv siden Overclocking.dk
Nu må pointene da tilfalde mig*ss*
Avatar billede jumper Nybegynder
18. juli 1999 - 21:35 #11
Celeron er sgu' da lavet af INTEL!

Ned med Intel, ind med K7!!!!!!!

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 1999 - 22:23 #12
jumper>> hvorfor nu det? hvad fanden har intel gjort dig?
Avatar billede jumper Nybegynder
18. juli 1999 - 22:55 #13
Intel har for dyre priser på deres CPU'er.

Desuden har hver eneste Pentium model de har fremstillet haft fejl.

Min kommentar var mere møntet på chris, der åbenbart troede at Celeron var lavet af AMD.

Desuden er K7´hurtigere end Pentium III

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 1999 - 23:01 #14
jumper>> nej, chris sagde at AMD var symaskine CPU, da hamderper beskyldte celeron for at være det.

ok, intel er lidt dyrere, men det er sgu også bedre!

så siger vi at alle pentiummer har fejl, men hvad så med AMD's?

der er sgu en del ting efterhånden som ikke kan køre optimalt (ordentligt) på en AMD...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 1999 - 23:02 #15
forresten, tag lige og åben din ICQ så vi kan snakke netstrejke
Avatar billede chris Nybegynder
19. juli 1999 - 00:29 #16
Jumper...jeg har aldrig sagt at Celeron var lavet af AMD. (Jeg er ikke født i sidste uge)
Jeg siger at AMD er en gang symaskine-legetøj.
Intel derimod er værktøj  :o)

"hver eneste Pentium model de har fremstillet haft fejl"  <----- ehh hvor har du det fra ??? sikkert fra et AMD fan-site.

Og ja Intel er dyrere end AMD..men sådan er det...hvis du vil have det bedste, må du betale.!

Og hvordan kan det være at der næsten kun sidder Intel CPU'er i servere ??
De der har sans for kvalitet/ stabilitet ved hvorfor.

Mvh
Chris
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 00:37 #17
YEAH MAN KOM IND PÅ JUMPERS NYE WEB-HOTEL! K6-BASERET HELE VEJEN IGENNEM!

*LOL*

(jumper nu må du ikke blive sur eller slå mig vel? :-)
Avatar billede jumper Nybegynder
19. juli 1999 - 13:39 #18
chris,

for det første: AMD har ikke haft bundkort der understøttede flere processorer. Derfor finder du dem ikke i servere. Det har de nu, med K7!

for det andet: Fejl i alle Pentium modeller? Yepser, og det er IKKE fra en AMD fansite. Det er fra Intel, ved lanceringen af hver eneste af deres Pentium'er er der højst gået et par uger, eller en måned, før de indrømmede at der var fundet en, eller flere, fejl  ;)

AMD K7 er LANGT bedre end Intels Xeon, og den koster en fjerdedel. Stik den!

esben, så længe det kører med Linux er jeg ligeglad. Linux er, i modsætning til Microsucks, også optimeret til at køre på K6, K6-2 og K6-3.

Desuden kommer Linux med fuld understøttelse af K7'erens features, hvilket Microsucks sikkert først gør til December ;)

hehe, slå slå *LOL*

/Thor

Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juli 1999 - 14:38 #19
så vidt jeg har hørt skulle k6 være skod til at køre linux