Avatar billede 2-cool Nybegynder
04. oktober 2002 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IMAP- sendt post

Når jeg sender en mail igennem outlook ligger den en kopi i de lokale mapper.

Hvordan får man den til at gemme en kopi i den mappe som hedder sendt, som ligger på serveren.

Dette virker f.eks i netscape når man bruger IMAP.

På forhånd tak!
Avatar billede luttermann Nybegynder
07. oktober 2002 - 10:42 #1
Regner på forhånd med at der bruges MS Exchange som mailserver.

I windows åbnes Kontrolpanel
Her åbnes Post
I fanebladet Levering skal der vælges hvilken placering posten leveres til, vælg Postkasse.... for at få det til at ligge på serveren.
Avatar billede 2-cool Nybegynder
13. november 2002 - 13:22 #2
Man kan ikke med mindre man bruger outlook express! Så man kan slet ikke bruge outlook til det!
Avatar billede luttermann Nybegynder
13. november 2002 - 13:30 #3
Jo hvis du bruger Outlook 2002 (fra Office XP), så kan du bruge den både til exchange server klient og samtidig oprette en IMAP konto