Avatar billede roholt Nybegynder
04. oktober 2002 - 13:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor finder jeg software til HP PhotoSmart 215

Jeg har fået et digitalkamera, Hewlett Packard PhotoSmart 215, men jeg mangler den originale software. Jeg har forsøgt mig på HPs hjemmeside, men kan ikke finde svaret. Er der nogen der har softwaren eller hvor kan jeg skaffe den?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2002 - 13:48 #1
Softwaren kan IKKE downloades og må IKKE distribueres uden om HP.

CD'en med softwaren kan bestilles hos HP.

se mere på http://www.hp.com/cposupport/pc_photography/support_doc/bpy60194.html#P9_656

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2002 - 13:49 #2
(dette er info for windows XP versionen. Men det samme gør sig gældende for øvrige versioner)