Avatar billede hleth Nybegynder
04. oktober 2002 - 08:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Delphi 7 kan ikke compile mens delphi 6 virker...

Jeg har lige installeret delphi 7 på windows 98 maskingen hvor der i forvejen ligger delphi 1, 4, 5, og 6.
Delphi 6 compiler filerne (eks. form1) uden problemmer, men delphi 7 begynder at larme med floppydrevet og fryser helt. Også bare med et tryk på F9 går det galt. Når der så tages crl+alt+del står der at delphi 7 ikke svare.
Er der nogen som kender løsningen på det ?
Avatar billede borrisholt Novice
04. oktober 2002 - 08:54 #1
Tja ... Ud fra en generel brtragtning burde du skifte til win2k ellet XP.

Jeg kører D7 på en win2k det virker fint ... Sammen med D4, D5, D6, CB3, CB5 og CB6

Ellers så slet D7 op instaler igen  !

Jens B
Avatar billede hleth Nybegynder
04. oktober 2002 - 10:07 #2
Rigtigt nok, men der ligger en masse dos programmer helt fra 87 på maskinen som bruges dagligt.

Men det sidste gav løsningen.
Avatar billede borrisholt Novice
04. oktober 2002 - 11:03 #3
Så husk at lukke efter dig !

Iøvrigt bør du overveje en win2k eller XP

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
04. oktober 2002 - 11:09 #4
Lav en win2k server. Installer VM Ware på den til de ting der skal køre DOS !

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
04. oktober 2002 - 12:26 #5
Hvis du bor på Sjælland vil jeg da gerne hjæklpe dig med at sætte en sådan op, selvfølgelig hvis altså du ikke selv kan.

Jens B
Avatar billede hleth Nybegynder
04. oktober 2002 - 12:28 #6
Ikke mere.
Er lige flyttede fra københavn til jylland.
Ellers tak