Avatar billede charlie23 Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt koncept til restaurationsbranchen!

Jeg og 2 andre har udviklet et nyt koncept til restaurationsbranchen.

Konceptet sætter kunden i fokus, giver restaurationerne en mulighed for at kende sine gæster og er designet til at trække flere gæster til.

Restaurationsbranchen har altid manglet et ordentligt CRM-system. Det kan vi tilbyde dem!

Konceptet er bygget op omkring et primært fokus på gæsterne, deres behov og deres ønsker.

Kender du én, der har mod og ressourcer til at hjælpe os igang, så vil vi meget gerne høre fra dig!

Er du selv denne person, så vil vi gerne møde dig til en uforpligtende introduktion!

På vegne af Agito Systems.
Avatar billede disky Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:28 #1
Hvilket sprog skal det laves i ?
Hvilke kvalifikationer ønsker i ?

Og ikke mindst hvad betaler i per time ?
Avatar billede lemon Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:37 #2
Hvis det ikke er just-eat.dk om igen, så lyder det ret interessant.

Hvilke "ressourcer" mangler i for at komme igang?

tw@lime-tech.dk
Avatar billede charlie23 Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:38 #3
Vi er fuldt ud dækket ind af vores egne kompetencer til at udvikle konceptet, disky, og kan derfor holde udviklingsomkostningerne ekstremt lavt, men vi er glade for din interesse.

Jeg beklager min mangel på præcisering, men vi søger en investor - gerne med erfaring i markedsføring.
Avatar billede disky Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:47 #4
hehe, så kan jeg ikke hjælpe.
Avatar billede charlie23 Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:52 #5
Vi beklager...
Avatar billede bi Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:46 #6
Hej.
Kontakt ibn@get2net.dk, med e-mail adresse og gerne et tlf. nr.
Tak.
Avatar billede charlie23 Nybegynder
19. januar 2003 - 19:14 #7
Der bliver ikke længere svaret på dette spørgsmål, hvorfor jeg hermed lukker det...