Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2002 - 18:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm strækkes ikke ved lavere opløsning

Min bærbare computer er her på det sidste begyndt at opføre sig underligt!

Pludselig begyndte den at formindske skærmbilledet i stedet for at strække det når man satte det til en lavere opløsning.

Hvad kan det skyldes? Jeg har prøvet at geninstallere XP uden at formattere.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:05 #1
vga opsætningen skal stå til 800*600
skærm = lcd 800*600
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:06 #2
kik under standard skærm driver i win
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2002 - 19:54 #3
virker ikke
Avatar billede spoof Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:56 #4
Din bærbare har nok mistet driveren til grafik kortet. Prøv at hente den fra fabrikantens hjemmeside og reinstallér den.

Har du haft en ekstern skærm sluttet til computeren? I så fald kan opdaterings frekvensen have ændret sig. Det burde en reinstallation også rette op på.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2002 - 18:03 #5
Jeg snakkede med DELL og de sagde at jeg skulle trykke FN + FONT knapperne nede... Og det virkede!