Avatar billede theguru Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan Asus GA-60X motherboard køre en Intel Celeron TUALATIN 1GHz

Det meste stå i titlen. MB understøtter op til 1GHz, men hvad er forskellen på en tualatin og en ikke-tualatin CPU? (og motherboard for den sags skyld). MB'et er i815E baseret.

Hilsen Bjørn
Avatar billede spoof Nybegynder
03. oktober 2002 - 23:19 #1
Jeg tror det er et Gigabyte motherboard du har.
Og den model du nævner understøtter ikke Tualatin processorer.
http://tw.giga-byte.com/products/6ox.htm

Tualatin betyder blot at CPU'en er lavet udfra specifikationerne for næste generationen efter den alm. Pentium 3 (Coppermine).

http://groups.google.com/groups?q=GA-60X+tualatin&hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&selm=aa7gf4%248iqq1%241%40ID-135764.news.dfncis.de&rnum=1
Avatar billede spoof Nybegynder
03. oktober 2002 - 23:20 #2
Hmm, ovenstående skulle have været et svar..
Avatar billede theguru Nybegynder
17. januar 2003 - 00:15 #3
Hej spoof. Jeg har allerede fået svar for lang tid siden, men ellers tak for svaret.
Avatar billede spoof Nybegynder
17. januar 2003 - 01:18 #4
Jamen, det var da godt! Så skal jeg nok lade være med at svare hurtigt og præcist på dine spørgsmål fremover. Jeg skulle jo nødig kede dig med unødvendig læsning og lokke dig til at ødsle de dyre point på eksperten bort.

Baaaah...
Avatar billede theguru Nybegynder
17. januar 2003 - 10:10 #5
Hej spoof. Sorry. Jeg fik en auto-mail om at der var kommet et nyt svar efter 3 mdr. Derfor afviste jeg det med det samme, men ved nærmere eftersyn så er det jo dig, der skal have de 30p. How do man do dat når svaret allerede er afvist?
Avatar billede spoof Nybegynder
17. januar 2003 - 10:33 #6
Sådan - og takker ;)