Avatar billede mulan Nybegynder
03. oktober 2002 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skift af password i Windows 2000 domaine

Jeg har alle mine brugere i en specifik OU. Jeg ønsker, at alle brugere fra et givent tidspunkt skal angive nyt password ved næste login. Dette kan jeg sagtens sætte på hver bruger individuelt. Jeg savner en metode, så jeg kan gøre dette i én arbejdsgang for alle brugere en en OU. Jeg har kigget lidt i group policies, men finder ikke svaret her. Kan nogen hjælpe mig på vej?
Avatar billede schoubye Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:42 #1
Jeg tror ikke det er noget som kan lade sig gøre igennem en GP. Jeg tror du skal lede i trediepartsprogrammer. Jeg ved at programmet hyena fra www.systemtools.com kan ændre forskellige settings for en masse brugere på en gang. Du kan hente en fuld trial på deres side. Jeg har ikke prøvet at bruge den til at skifte password på en masse brugere, men det er et ret godt adm værktøj.
mvh jeppe
Avatar billede mulan Nybegynder
04. oktober 2002 - 20:12 #2
Hej Jeppe,

Jeg har leget lidt med Hyena. Virkelig anvendeligt program, som også løser mit aktuelle spørgsmål. Tak for tippet. Hvis du vil høste point, må du lige lægge et svar.
Avatar billede schoubye Nybegynder
04. oktober 2002 - 20:18 #3
Det glæder mig at du fik det ordnet. Som jeg skrev vidste jeg ikke helt om man kunne skifte en masse password på en gang, men det kan man åbenbart.
God week-end
Jeppe ;o)