Avatar billede f16hen Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASP i Visual Studio.NET?

Hvilken understøttelse er der af ASP 3 i Visual Studio.NET?
"Mangler" der noget i forhold til Visual InterDev?

Jeg skal bruge et værktøj til både at udvikle ASP sider og senere migrere dem til ASP.NET (for indlærings skyld).

Jeg har hverken erfaring med Visual InterDev eller Visual Studio, så lidt uddybning vil blive værdsat.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
03. oktober 2002 - 19:19 #1
prøv i asp.net gruppen
Avatar billede f16hen Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:06 #2
Hmm...

Jeg ville da mene, at jeg posten var havnet det rette sted, idet det jo er ASP sider, jeg roder med...  Meen, jeg futter da bare over i ASP.NET.