Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Musik fra en Axa reklame

Kender i ikke godt den der sang der kører i den nye axa reklame? Hvis i gør så skriv lige hvad den hedder.
Det ku\' jo være du ku\' score et par point :)
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 17:22 #1
øh mener du ikke Axe ? ? ? eller er der kommet et nyt produkt ? ? (jeg ser aldrig fjernsyn)
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 17:40 #2
AXA er et havregryns produkt!
Avatar billede parazite Nybegynder
24. september 2000 - 20:38 #3
Den med ham munken, der løber efter tøZen med det der billede? Den er for griner! :o)

*Lytter med* *G*

- Parazite
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 20:53 #4
*lille mig vil jo bare ha\' og vide hvad sangen hedder* Hulk hulk HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE!!!
Avatar billede dropkick Nybegynder
12. oktober 2000 - 15:41 #5
Det er et Svensk punk band, der hedder Millencolin. Nummeret er fra deres nye album: \"Pennybridge Pioneers\" og hedder \"Fox\".
Avatar billede Cinnamon Nybegynder
31. august 2010 - 14:20 #6
Jeg skrev ind til Axa. Der fik jeg at vide, at melodien er lavet til reklamen. Den er kun det korte stykke musik, man hører i reklamen. De kunne ikke (eller ville ikke) oplyse kunstneren.