Avatar billede mk-software Nybegynder
24. september 2000 - 15:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hjemmeside..

Hej med dig. jeg skal bruge et system hvor der er et loginsystem og menu som køre i en database..

I Loginsystem..

Der skal være 6 bruger typer.
1.Admin
2.CoAdmin
3.Superbruger
4.Bruger
5.Gæstebruger med max 30 dag..
6.Gæstebruger med max downloadning

I menuen skal det være sådan at der kun er adgang til gamle nyheder som 5-6.
og 4. kan set alt men ikke opratte

Og så vider det er til visual basic bruger som skal kunde se og dovnload ider.

Hvis der er nåde i vil spøre om kan i fange mig over icq. 56665453 eller belhauge@hotmail.com

Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2000 - 15:21 #1
Lytter!!!!!!
Avatar billede laserzap Nybegynder
24. september 2000 - 18:27 #2
Lytter ivrigt med!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
24. september 2000 - 19:39 #3
Jeg har lagt en request til dig på ICQ - venter på dig ;)
Avatar billede sv Nybegynder
25. september 2000 - 07:59 #4
Det med login systemet har jeg klaret ved at tage et af de almindelig login systemer som finds over alt, tilføje et felt i databasen som hedder userlevel
og på login side gemt brugerens userlevel i en session
Så kan man på siden skrive:
<% if session(\"userlevel\")=4 then
\'....
elseif session(\"userlevel\")= 3 then
osv
Avatar billede mk-software Nybegynder
25. september 2000 - 13:59 #5
Jeg ved godt at man kan finde loginsystem over alt. men da jeg ikke selv har meget tid til at lave dette og da den side gerne skal være færdig.
og menusystem og loginsystem ikker er svært at lave søger jeg hjælp fra jer her ude. Og jeg vil også gerne have så da at folk kan få en email men glemt password. Håber at der er en det måske liger inde med nåde jeg kan rette til og så bruge det. Siste dag er 10-10-2000
Avatar billede phylox2 Nybegynder
25. september 2000 - 14:03 #6
Det er meget svært at læse, hvad det er du skriver! Dels fordi der er mange slåfejl og dels fordi du skriver meget kryptisk - Endvidere så virker det heller ikke som om du kunne bruge svaret fra \"sv\" - kan du så ikke lige stille dig på bagbenene og SKRIVE PRÆCIST, hvad det er du vil have os til at lave, for jeg kan IKKE tyde det! ...

Avatar billede mk-software Nybegynder
25. september 2000 - 15:27 #7
Undskyld, så prøver jeg igen.

Jeg skal bruger et sted som www.experten.dk og www.planet-source-code.com Med lidt mere orden. Og det skal være et sted hvor folk kan download kode eller ting til Microsoft Visual Basic.

Men det skal desværre koste lidt at bruge det, Men det skal være muligt at oprate en gæst bruger som er gratis. Så men kan snuse lidt til webside inden man tejner sig for en periode. Men der er bare en begrænsning at de ikke kan download eller se det sidste nye.

Jeg ved ikke om dette er godt nok eller skal i vide mere er i velkommen til at mail mig. På belhauge@forum.dk eller icq-nr. 56665453

Håber at høre fra jer da jeg skal bruge det snart..
Avatar billede mk-software Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:04 #8
Lukket..