Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hp - vurdering!

Dav er er nu igang med en  NewS Side..
Jeg ville blive glad hvis nogen ville give mig Karakterer..

Fra 1 til 13..

Og i må meget gerne sige hvad selve designet er værd.. i kr..

Håber i kan selv om sidderne ik er færdig endnu
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:12 #1
link?
Avatar billede didaelgaard Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:16 #2
Jeg ville umiddelbart ikke bruge den skrifttype du bruger i brødteksten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2002 - 09:17 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2002 - 09:17 #4
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:20 #5
Ser fint ud...  der er ikke så meget at sige, og så er dj'en jo lidt fedtet med point ;)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:26 #6
Som jeg skrev før:
"7@13 - svært at vurdere uden indhold - men flot førstehåndindtryk :o)"
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:31 #7
Takker men vil i være søde og give mig nogen ideer til hvad mere jeg kunne lave udover under siderne...?!... så er i søde..
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:32 #8
5 point...

måske hvis du tildelte nogle flere - ikke fordi jeg er pointrytter - har de point jeg skal bruge, men det er alligevel lidt som at arbejde gratis...
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:46 #9
Hvor meget mere da
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:51 #10
Når det nu er en nyhedsside du laver, hvorfor laver du så ikke en "rigtig" nyhedsside der lister overskrifterne evt. efterfulgt af x-antal tegn af nyheden som man så skal klikke på for at læse hele nyheden.
Det er det eneste rigtige at gøre når der engang kommer mange nyheder.

En centrering af siden ville heller ikke skade, ligesom din tekst kunne bruge noget css styling /anden font type.

En karaktér er jo ikke retfærdig at give dig nu, da jeg ikke ser siden som noget nær færdig.

Det samme gør sig gældende når du vil vide hvad det er værd i kroner/ører - pt. er det intet værd.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:55 #11
mellem 50 og 100...
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:58 #12
en køn og enkelt opsætning.

Tjae du kunne jo skrive lidt om hvordan vitaminer og proteiner nærer håret selvom hår ikke har noget stofskifte.

om fordelen ved flydende fremfor frysetørret vaskepulver (eller omvendt).

mvh JakobA
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
03. oktober 2002 - 15:06 #13
tror jeg vil give pelkjaer  .. da han har givet mange ideer også håber ik i andre vil blive surer over det... Jeg kommer tilbage med et nyt spm nå jeg har lave siden helt færdig..
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:43 #14
center det...