Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
03. oktober 2002 - 08:33 Der er 2 kommentarer

mIRC

Jeg kan ikke modtage filer gennem mirc, men kan sagtens sende! jeg sidder her på job bag firewall hvilket jeg ikke kan røre, og derhjemme en speedstream 2601 router med firewall som jeg godt kan røre!! nogen som kan hjælpe med hvordan jeg sætter den til at modtage filer!?

Mvh Sanded
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
03. oktober 2002 - 08:36 #1
hmm har lige set jeg godt kan modtage txt filer men ikke .avi - en af mine venner har lavet en avi film på 450 mb, så det er ikke ulovligt til alle jer legende "politi folk" herinde!
Avatar billede neess Nybegynder
03. oktober 2002 - 12:04 #2
Hvis du godt kan modtage nogle former for filer, kan det tyde på at du har en ignore på bestemte filer i mIRC. Det du skal gøre er at gå ind i options og under dcc. der kan man vælge noget med at der er bestemte filer man ikke vil modtage. Det skal du så tage fra.