Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:52 Der er 112 kommentarer og
2 løsninger

Musik (Lidt for sjov)

Hvilket musiknummer er bedst, nogensinde ?

-Jeg gider ikke høre på små popdrenge der skriver Nik & Jay - Hot..

Håber på at kunne få lidt debat ud af det, om hvilken musikgenre er bedst.. :)
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:54 #1
Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame

Ingen tvivl der, det nummer holder for vildt.
Avatar billede flash-man Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:55 #2
Den bedste musikgenre er helt sikkert (Skate)Punk!

Og den fedeste sang... Det må blive... Øhm... Goldfinger's "SuperMan" Den er flot.. (hmm.. gad vide om der er nogen der kender den :D)

Ok.. Af de kendte så er det nok Nirvana's "Come as you are"...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:55 #3
Så vil jeg da lige smide mit yndlingsnummer ind også.. ;)

Nightwish - She Is My Sin
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:56 #4
flash-man - Jeg kender den da ! Elsker stortset al metal og punk!

Goldfinger - Superman er jo også med i Tony Hawk Pro Skater ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:58 #5
Angel > Jep..!

Kender du så osse "No Use For A Name" ??
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
02. oktober 2002 - 23:59 #6
flash-man - Selvfølgelig ! .. :) Også et godt punk-rock band :)

Men kan bedre lide Sick of it All og New Found Glory .. Og Pennywise.. :P
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:00 #7
Orv hvad man... Der er ikke mange der kender det band (ihvert fald i min vennekreds).. Jeg har lige købt deres nyeste album.. Det styrer!!

De andre er osse fede, har ikke hørt så meget af dem, men det jeg har hørt er fedt nok!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:02 #8
Angie - Rolling Stones, kunne være en kandidat
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:03 #9
Et nummer som Enter Sandman husker jeg i hvert fald også når jeg er 90 år gammel (og iøvrigt nok ikke kan huske hvad jeg selv hedder...)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:06 #10
metal_hansen - Men ikke S&M-versionen vel ? Vel vel vel ? ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:06 #11
LOL nej føj da!
Jeg hører ikke Metallica mere - men de styrede altså lige indtil al deres Load halløj!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:07 #12
metal_hansen - Jeg synes det holdt lige indtil S&M .. Så lå jeg flad af grin.. *G*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:08 #13
men meget af det gamle Beatles er jo også svært at komme uden om, ja og så er der jo også The King...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:09 #14
Load pladen kunne ha været kanonfed - men så skulle de ha slået Load og Re-load numrene sammen - og så ha fjernet den dårlige halvdel! Så havde den været fed.
Men nu synes jeg at der er 117 andre bands der har mere at byde på end Hetfield og co.
F.eks. Dream Theater o.l.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:09 #15
ztyxx
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:10 #16
Hovsa

ztyxx - Beatles er sgu fede nok.. Synes selv jeg ! ;) Hørte nogen spille dem live oppe i byen skt. Michaels nat.. Det var alt for fedt :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:11 #17
metal_hansen - Der er ikke rigtigt så meget der kan sammenlignes med Metallica.. De kører deres eget løb, lidt ligesom Rage Against The Machine..

Men selvfølgelig hvis man glemmer alt om genrer, så er der mange bands, ja :)
Avatar billede saison Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:12 #18
Nik & Jay - Hot!

Ej, joke. Sjovt, ikk?!

Jeg skifter hele tiden yndlingsnummer, men ligenu tror jeg det er The Cranberries - Zombie!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:12 #19
angel> var det i Næstved du så dem der spillede Beatlesmusik??
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:13 #20
saison - Det kommer vel også lidt på humør.. :)

Cranberries - Zombie er også et godt nummer.. :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:13 #21
ztyxx - Nej, jeg er fra Slagelse, så det var her jeg så dem.. De spillede også meget andet :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:13 #22
saison > Ha ha ha ha.... :D Hvor er du sjov.... ha ha ha haaa.... Nik & Jay.. ha ha ha :D
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #23
ztyxx
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #24
Jeg gjorde det igen..

ztyxx
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #25
NEEEEJ!!!
Avatar billede p2 Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #26
You can call me Al - Med Paul Simon :-)
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #27
angel > Du styrer bare for vildt med det der :D
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #28
hehe, angel så er vi næsten naboer, bor lige uden for Fuglebjerg :-)
Avatar billede saison Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #29
angel: Hvad laver du?! :o)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:14 #30
ztyxx - Det kan jo godt ha' været de samme.. De var 3 .. En trommeslager, en guitarist og en bassist (han var også vokal)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:15 #31
angel > få fat i noget med Soilwork - det er kanonfedt!!!Og lige et par anbefalinger mere: Spiritual Beggars, Symphony X, The GAthering, Tool, Vanden Plas (<---DT om igen, hehe), Zakk Wylde (Black Label Society) - og Ozzy's guitarist - som du nok ved), Spocks Beard, Liquid Tension (DT sideprojekt), Ayreon.
Så har du lidt nyt at lede efter, forhåbentlig ;-)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:15 #32
saison - Jeg kommer til at trykke TAB + Enter
Avatar billede jsb Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:15 #33
Ok, knap så hårdt, men mit bud er:
The Verve: The drugs don't work
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:15 #34
metal_hansen - Hvad med Joe Satriani ? ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:16 #35
Jo, Joe er kanon!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:17 #36
angel> så bare i en lokalsprøjte at der var nogle der spillede Beatles i Næstved, min mening er atRubberband er klart det bedste band der spiller Beatles
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:17 #37
Jeg kom lige i tanke om en anden fed sang..: Papa Roach med Last Resort og Between Angels and Insects..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:17 #38
Steve Vai skal heller ikke glemmes, selv om han ligner en homo når han står med sin guitar.. (Har intet imod homoer, men HAN er vammel)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:18 #39
ztyxx - Nåå, ok.. De var ret gode faktisk :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:18 #40
angel > Ja ja.. det skal du jo sige..!
Avatar billede saison Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:18 #41
Men jeg holder på enten The Cranberries - Zombie, eller nogle af Stainds numre, fra deres album "Break the Cycle", bla. Outside og Epiphany.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:19 #42
hvis du/I er til syge guitarister, så hit noget med Jason Becker - han er også for syg - eller Paul Gilbert :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:19 #43
Hvis jeg SKAL vælge et nummer fra Break The Cycle, så er det Mudshovel..
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:20 #44
saison > Stainds Outside, den er jo go..! Helt klart min favorit fra deres side..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:20 #45
metal_hansen - Godt guitarspil er rart nok når man går og nusser lidt på sit værelse.. :P
Avatar billede saison Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:21 #46
Mudshovel er da ikke med på Break the Cycle?!?!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:21 #47
45 indlæg på 30 minutter.. Der gik sgu debat i det.. Juhu ! ;)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:22 #48
saison - Næææ.. Dysfunction.. Swipser der ;)
Avatar billede saison Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:23 #49
Ja der er så. Men jeg må i seng, skal tidligt op.
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:24 #50
Hvem synes I er de bedste af Nickelback og Staind ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:24 #51
syntes wonderwall holder for tiden. Men de er sikkert nogle der går i glemme bogen iden for et år eller 2 :(  Det er POP ja.
Andet pop der holder og vild holde længe :)
Suede  king of pop    det gamle.
supergrass
Depeche mode

Rock
U2  helt klart  det gamle  fra actung baby og ældre.
The doors  for jim morrisons fede tekster  selve musikken er ikke noget man siger wow til.
Er med på The cranberries vognen
Garbage
Soundgarden
Nirvana  en tid man skulle igennem i folkeskolen    men hører det engang imellem.

Er også med på mettallica vognen  det gamle  men kun fordi enten var man til mettallica  eller også var det ac-dc og guns N roses  og da de to sidste er det klammeste var der kun metallica ;)

Det var vist det
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:25 #52
Staind ! .. Nickelback er klamme.. Blev først rigtigt sur på dem da de lavede et omvendt bogstav i deres navn.. KoRn-wannabes.. ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:26 #53
angel > Sådan..! Synes osse Nickelback stinker..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:26 #54
Metallica vente faktisk om på M'et til at starte med - men lavede det så om senere.. ;)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:27 #55
metal_hansen - Hvordan fanden vender man et M om ? Så det står som W ? *G*
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:27 #56
michael-k - Man fristes næsten til at spørge om hvor gammel du er ? :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:27 #57
sad osse lige og tænkte over den med M'et..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:27 #58
Nejnej - så det står som M (!!!)
De lavede det om igen, da de opdagede der ikke var nogen der kunne se forskel *G*
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:28 #59
Metal > Meningsløst..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:28 #60
metal_hansen - Du er humorforladt *G*..
Mørk humor rules :D
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:29 #61
ja jeg er vist overtræt *LOL* smutter i seng..zzzz
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:29 #62
metal_hansen> Metallica stjal tricket fra The Doors, de vendte o´et*LOL*
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:29 #63
jeg skrev nirvana var en tid man skulle igennem i folkeskolen    så midt i tyverne ville være et godt bud ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:30 #64
Ja ja.... der stjal det fra Beatles der vendte l'et om ...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:31 #65
ztyxx - Hvilket et af dem ? ;) Og hvilken vej ? :P
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:31 #66
flash-man - Og de stjal det fra bronze-alder-manden der stod på hovedet og spillede lur
Avatar billede ducks Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:31 #67
det er nok et eller andet Elvis nr. Hvad med YMCA det er da ihvertfald en klassiker
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:31 #68
oO(skulle igennem Slade og Sweet i folkeskolen!!)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:32 #69
Og jeg går stadig i folkeskole.. Tænk på alt det pop/mainstream jeg går igennem !
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:32 #70
der stjal det fra... Øhm... Nej nu kan den vist ikke trækkes længere :D
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:33 #71
bronzealdermanden der tog en lur!!
angel, kan du ikke se at det er begge o´erne, det er da åbenlyst for enhver at begge vender omvendt*GG*
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:33 #72
angel > Ja og nu har det osse fået et navn.. "Mainstream" :D

Jeg har medlidenhed med dig.. Jeg kender det selv fra gymnasiet..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:34 #73
flash-man> det var jo verherre der gjorde det først, men glemte i farten også at vende de geografiske poler
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:35 #74
verherre == vorherre
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:35 #75
ztyxx - bronzealdermanden tog ikke en lur.. han spillede på en lur !! :P

- Du siger noget med de o'er der.. :) Vendte de ikke også T'et ?
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:36 #76
ztyxx > Nu er det ikke sjov længere!! *Kan ikke holde mig for grin*

Vi ved jo godt at det stammer tilbage fra BigBang tiden..
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:36 #77
* sjovt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:37 #78
nej, det var ikke dem der vendte t´et, det var Fats Domino
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:37 #79
Hvem er nu Fats Domino ? Det lyder som en fed italiener der ligner Master Fatman
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:37 #80
hehe
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:38 #81
angel> spørg dine forældre om Fats Domino, Bluberry Hill var et af hans største hits...
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:40 #82
ztyxx > Har aldrig hørt om Fats Domino... fra 20'erne ??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:40 #83
eller måske er dine forældre ikke gamle nok til at kende ham, så dine bedsteforældre :-)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:41 #84
ztyxx - Det vil jeg prøve.. Nu vil jeg gå i seng og sove.. Er ret træt efter Fluernes Herre (som du vist læste i 6./7. klasse?) *G*
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:41 #85
Nej.. 7. eller 8. .. ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:42 #86
var fluernes herre så noget for dig??
lidt om Fats http://www.history-of-rock.com/domino.htm
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:44 #87
ztyxx - Selve historien var sgu meget god, men kulisserne var temmelig skod.. Det var nogle jernpæle med en masse brædder og sådan noget, så det faktisk var en hel jungle af jern.. Hehe..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:44 #88
Og så ham der spillede Jack/Jake var ret cool.. ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:45 #89
så læs bogen
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:46 #90
ztyxx - Efter vi var i teatret og se den med skolen så får vi garanteret bogen for :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:48 #91
hvad... teatret?? Er den osse blevet lavet som skuespil??
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:48 #92
flash-man - Yessir .. :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:48 #93
/godnat :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:48 #94
så glæd dig til bogen
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:49 #95
tror osse bogen er bedre.. Jeg har kun set den som film..
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:50 #96
Kender I det når man har siddet og ventet lidt over en time på at downloade en fil, der ikke virker med de programmer man har på computeren..?
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:53 #97
Vil lige nå op på de 100 indlæg...!
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:53 #98
98... Nu er den der næsten..
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:53 #99
99.... He he mon jeg bli'r nummer 100?
Avatar billede flash-man Nybegynder
03. oktober 2002 - 00:54 #100
100!!!! JEG GJORE DET.... Så.. Go' Nat!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. oktober 2002 - 01:28 #101
Weeeee....
Paul Okenfield - Moonlight shadow (Techno RMX)
Avatar billede ducks Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:41 #102
Eller det norske underlige band, Luxus Leverpostej (hørte engang om det)

102 :D
Avatar billede mat Nybegynder
06. oktober 2002 - 23:59 #103
et sent indlæg men min playlist rummer pt:

rammstein - halleluja
slayer - cast down
illdisposed - wake up dead
primal scream - kill all hippies
mew - mica
xploding plastix - treat me mean, I need the reputation
life of agony - this time
the vines - I´m only sleeping
sebadoh - too pure
danzig - thirteen
sonic youth - mote

...plus en masse andre, men ovenstående er mine favoritter lige for tiden...det bedste musiknummer nogensinde, det kan jeg simpelthen ikke svare på, det kommer jo osse an på hvad humør man er i. Men den bedste koncert ever var man or astroman på loppen og jeg glemmer aldrig cannibal corpse - hammersmashed face, live i A-huset - stort :)

mat
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. oktober 2002 - 00:00 #104
mat - Du har fandeme smag ! ;)
Avatar billede mat Nybegynder
07. oktober 2002 - 00:05 #105
hehe, ja gu har jeg så ;)

..og nu vi er ved koncerter var jeg en af de heldige der nåede at se 18th dye live på vega - nice :)

(..men jeg har desværre aldrig set pixies, og det er lidt for sent nu, men jeg fået fingeren af Henry Rollins (selvom jeg ikke er sikker på at den var rettet mod mig, men jeg var den enste der stod der) :D
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
07. oktober 2002 - 00:07 #106
Hvem er Henry Rollins ?
Avatar billede mat Nybegynder
07. oktober 2002 - 00:14 #107
forsangeren fra Black Flag - har sit eget band nu, han er en meget vred mand :)
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
07. november 2002 - 10:36 #108
DAVE MATTHEWS BAND
Avatar billede tearz Nybegynder
13. marts 2003 - 22:21 #109
Regina?
Avatar billede schism Nybegynder
29. april 2003 - 12:37 #110
Hvis man skal lede efter musik, som ikke har været på MTV fordi dem der ser Mtv har en hjerne på størrelse med deres musikviden.
Her er en liste over de bands jeg hører. Er der nogle du ikke kender, men du hører noget a det andet, så kan jeg kun anbefale at du prøver at høre alle de andre. Metallica, Nirvana, Korn, Deftones, Rage Against the Machine, Soundgarden, Queens of the Stone age, NIN, Audioslave, Muse, A Perfect Circle, Kashmir (deres gamle), Radiohead, U2, D-a-d, Dizzy Mizz Lizzy, Pearl Jam, Bush, Live, Beatles, Rammstein, Michael Jackson, Blur, Skunnk Anansie, Rd Hot Chilli Peppers, Sort Sol, Incubus, Bob Marley, Roxette (deres gamle), Depeche Mode, Robbie Williams. Jeg har flere forskellige kunstnere i min samling, men jeg håber at det kan give et hint om at man ikke skal dømme musik ud fra et enekelt nummer. Jeg har skam givet Westlife, Backstreet BOYS, og alt det andet en chance. Det holder simpelthen bare ikke.
Der er dog et enkelt band (faktisk 2) som er på alle måder større og mere tankevækkende end alle de andre. TOOL. Hvis man hører til den lille fanskare der i Danmark der er, så ved man at Tool er unik. Har du ikke hørt om dem? Det er der ikke mange der har. Alligevel debuterede deres sidste album, Lateralus, som nummer et i USAmed over 250000 flere solgte albums end nr. 2 Missy Elliot, som var blevet spillet ustoppeligt på samtlige Tvkanaler og i radioen. Ingen kender dem, men alligevel er det et rigtig stort band. De bandlyses fra MTV fordi deres sange er tre gange længden af det lorte musik de sender. Teksterne er for fede og musikvideoerne er ikke beregnet til deres målgruppe, som desværre er over 80% af alle mennesker. Det her musik af højeste kaliber og du skal ikke regne med at du syntes om det første gang du hører. Det kræver tilvending. Ingen Tool fan forstod først hvad det var de hørte, men med tiden (helet tiden) bliver man overrasket over hvor orginalt/genialt det er.
Besøg deres hjemmeside www.toolband.com hvor du kan høre små klip af alle deres sange. Hvis klikker på linket er der en fan side, www.toolshed.down.net hvor du kan finde ALT om Tool.
Bemærk Tool må ikke downloades fffra Kazaa da det er at spytte på jordens største musikere. Hvis du læser om alle de andre projekter alle bandmedlemmerene laver, bliver du overrasket over hvor mange der kalder sig musikere, når det eneste de bruger deres tid på, er at promovere sig selv igennem musikvideoer, og ikke ved at spille live musik, som er den eneste rigtige måde. Skam dig J-lo, Britney, Blink 182, Staind og alle jer der er inde i Mtv-varmen.
Efter Tool ligger selvfølgelig Pink Floyd... Det samme som der blev sagt om Tool gælder nøjagtig også her. Pink Floyd, og det først senere at jeg fandt ud af det, Tools største insppiration
Avatar billede schism Nybegynder
29. april 2003 - 12:39 #111
Verdens bedste sang er Third Eye med Tool fra albummet Ænima, der gerne skulle stå på alle musikhylder. Ellers prøv at læse www.toolbandsucks.com. Et par bange forældre der er bange for at de tager skade af at høre Tool. Et par vidende forældre, med intet at tage sig til....
Hvad syntes du????
Avatar billede schism Nybegynder
29. april 2003 - 12:48 #112
Jeg kom lige i tanke om nogle flere. Det skal lige siges at med alle de bands navne, har jeg hørt alle deres plader vold mange gange. Så jeg kan ikke kun lide Radiohead på grund af Creep... og det samme gælder med dem alle. Hvis et band kun kan lave en sang jeg kan lide, så er det band ikke noget værd.

Videre i bandlisten:
Life of Agony, Oasis, Freddie Mercury, Queen, Lenny Kravitz, Rem, Soorten Muld, Chris Cornell (fra Soundgarden og nu Audioslave), Kim Larsen, Madonna, Aerosmith, Jamiroquai, Bon Jovi, Guns´n´Roses, The Offspring (det gamle), Cake Tori Amos, Primus, Dear, Stone Temple Pilots.
Avatar billede jps6kb Novice
03. marts 2004 - 10:01 #113
Strayhorn - Take The A-Train...

Fandt jer lige ;)
Avatar billede lkmdk Nybegynder
03. marts 2005 - 21:21 #114
Gamle klassikere :

Doors

U2(ska i parken :p )

Metallica

Pink Floyd

Sex pistols ( RESPEKT )

Nirvana

Dizzy mizz lizzy

sidst men ikk mindst Black Sabbath

er kun 13 .... vokser op med L*rte Techno ....