Avatar billede cmos Nybegynder
17. juli 1999 - 10:41 Der er 8 kommentarer

GRAFIKKORT, HJÆLP?????

Dav!!!

Jeg har lige købt et Diamond Viper V770 med 32 ram, og en ny skærm (daewoo 901d)

Jeg installede Viper som skærmkort og Daewoo som skærm.
Men hvordan får jeg Diamond Viper V770 til at virke i spil som f.eks. Fifa 98.
Altså sådan så der kommer grafik ligesom på spillecafer
Avatar billede bubby Nybegynder
17. juli 1999 - 20:10 #1
det er nok sådan at du skal hente en ekstra patch til de forskellige spil på producentens hjemmeside, ellers går du ind i indstillingerne for spillet og vælger hvad du vil køre med af drivere til grafikken
Avatar billede cmos Nybegynder
17. juli 1999 - 22:48 #2
>>bubby
Det har jeg prøvet ( det med at går ind på producentens hjemmeside), og det der med spillet`s indstillinger findes jo ikke på alle spil. Tag, f.eks Carmaggedon der findes ingen menu hvor du kan indstille til brug af driver eller grafik.
Har du andre forslag?
Avatar billede bubby Nybegynder
17. juli 1999 - 23:02 #3
carmageddon kan også kun køre med 1 opløsning og det er 640x480, så der er ikke noget at gøre ved
Avatar billede sieg Nybegynder
30. juli 1999 - 12:52 #4
Du skal sørge for at have installeret de opengl drivere, der følger med kortet, og så skulle det bare være at vælge opengl, eller lign. under de enkelte spils grafic options.
Avatar billede timbreuning Nybegynder
31. juli 1999 - 01:04 #5
Sieg har ret.
Jeg har ikke prøvet Fifa 98, men i Quake2 kan jeg vælge ret høje opløsninger, og det står bare FLOT.
Avatar billede pheopes Nybegynder
22. august 1999 - 03:21 #6
Jeg har et voodoo 3 kort, der kan jeg indstille hvor den skal bruge sin ydelse, det gør jeg i egenskaber for skærm. Prøv, det kan jo være at det hjælper.
Avatar billede theghost Nybegynder
02. januar 2000 - 22:46 #7
Du skal gå ind i FIFA98 biblioteket
derefter en tur i SYSTEM biblioteket
nu skulle der være et program der hedder SETUP.EXE kør dette og vælg den
DRIVER dit kort kører bedst.
Så skulle du kunne køre FIFA98
Avatar billede motu Nybegynder
09. januar 2000 - 12:09 #8
fifa98, er hverken direct3d eller
opengl understøttet, men hvis du spiller
quake2 eller andre nye spil. står det
rigtig flot.