Avatar billede rolle Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:21 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Outlook express

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor meddelelserne fra outlook ligger (filerne) ??
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:23 #1
Hvis det er fordi du vil eksportere dem som backup kan du gøre flg.:

Tryk Ctrl+A for at markere alle emails i indbakken.
Hold Ctrl nede og træk alle mailsne over i den mappe du vil have dem i.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:24 #2
kig i funktioner --> indstillinger --> avanceret --> lagringsmappe

der kan du se stien til dine dbx filer.

Kunne man være lidt mere opfindsom med overskrift næste gang :-)
Avatar billede congame Nybegynder
02. oktober 2002 - 19:39 #3
C:\Documents and Settings\(dit brugernavn)\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

i xp
Avatar billede summer Mester
02. oktober 2002 - 19:55 #4
Start -> Søg efter -> *.*dbx Her er de alle
Avatar billede rolle Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:35 #5
Ingen af delene virker. Mit styresystem er XP, selv om det ikke skulle gøre nogen forskel
Avatar billede summer Mester
02. oktober 2002 - 22:08 #6
Ja, nu kommer jeg jo i tvivl om det er Outlook eller Outlook Express du har. Søg efter *.*pst eller *.*mbx
Avatar billede rolle Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:45 #7
Stadig intet resultat (outlook express)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. oktober 2002 - 08:41 #8
Har selv XP og lige afprøvet om det kunne være rigtigt at du ikke kan finde filerne. Det er korrekt at du ikke kan få filerne at se. Selvom jeg gik ind og fandt mappen kunne jeg ikke få lov til at se hvad der lå i denne mappe - heller ikke ved at vælge - vis alle filer.
Foreslag: Gå i OE og find din lagringsmappe. kig i funktioner --> indstillinger --> avanceret --> lagringsmappe og vælg et andet sted som lagring, evt. et andet drev.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:08 #9
Har lige været inde for at finde ud af lidt mere til dig. Hvid du går i OE og finder din lagringsmappe, skal du herinde kopiere stien hvor din lagringsmappe er. Gå i søg filer og mapper og sæt søgestien ind. Nu kan du se din dbx fil, og kan evt. kopiere den til et andet sted.
Avatar billede rolle Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:20 #10
Stadig intet resultat.
Kan ikke finde stien: funktioner --> indstillinger --> avanceret --> lagringsmappe.
Hvad hedder filerne til efternavn?
Avatar billede rolle Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:30 #11
Nu fandt vi den.
Her ligger de:  c:\Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Identities
\{477C31C9-B427-4233-8D7D-EF39D361834A}\Microsoft\Outlook Express>
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:13 #12
Ja, og det er det vi hele tiden har fortalt dig. Du kunne jo se denne sti i din lagringsmappe, så vores svar har hele tiden ligget foran dig
Avatar billede summer Mester
03. oktober 2002 - 10:51 #13
Ja, og de må vel også hedde et eller andet dine mails dbx mbx pst?
Hvad er der egentlig galt med alle de svar du har fået?
Avatar billede rolle Nybegynder
03. oktober 2002 - 12:34 #14
I har ikke angivet denne sti EN gang.
Desuden kan man kun finde filerne med Windows Commander.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. oktober 2002 - 13:01 #15
>>>>>>rolle
Se venligst mit ene svar:
Hvis du går i OE og finder din lagringsmappe, skal du herinde kopiere stien .............
Det var her at din sti lå.
Avatar billede summer Mester
03. oktober 2002 - 17:01 #16
aovergaard, opgiv. Du har anvist ham korrekt hvor han kan se lagringsmappen og han gad jo heller ikke finde sine mails ud fra mit svar.
rolle, du er ikke en man sådan står i kø for at hjælpe en anden gang
:(
Avatar billede rolle Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:34 #17
Ooooogggg
Avatar billede summer Mester
03. oktober 2002 - 22:46 #18
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. oktober 2002 - 23:11 #19
>> Hej Summer. Tak for advarelsen. Kan godt forstå du syntes at han er usympatisk. Jeg mener engang at have set et eller andet sted, at man kunne blackliste ham, så man ikke får hans spørgsmål sendt ud på sin pc. Er det noget jeg drømmer eller hvad? Kan ikke rigtig finde det nogen steder herinde, men jeg har måske ikke ledt nok. Hilsen Anette
Avatar billede rolle Nybegynder
04. oktober 2002 - 06:20 #20
Ryste Ryste
Avatar billede ulrina Nybegynder
04. oktober 2002 - 07:59 #21
aovergaard >> Få et Eksperten Pro adgang der hasr du mulighed for at filtrer personer ud :)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. oktober 2002 - 13:54 #22
ulrina>> Takker :-)
Avatar billede summer Mester
04. oktober 2002 - 15:03 #23
Man lærer nu hurtigt at huske navnene på dem man har lyst til at ignorere.
Avatar billede dmcn Praktikant
04. oktober 2002 - 23:25 #24
rolle : Du har fået korrekt svar, ergo skal du uddele point. Du får 48 timer til at oprette et spørgsmål med point til de der fortjener, derefter deaktiveres din bruger.
- n0rmality, coadmin