Avatar billede thornbech Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse vhsd.386

Kører WinMe og pludselig virker min OKI 4w printer ikke. Fejlmeddelelse er mangel på vhsd.386.
Har prøvet at følge www.eksperten.dk/spm/110942 men det er desværre et uafsluttet spm. Hvad gør jeg ... Jeg synes ikke der sker noget efter indtastning i system.ini???
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:13 #1
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:14 #2
det var ikke lige det link
Avatar billede thornbech Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:51 #3
Det fik jeg ikke så meget ud af .... det virker som om der mangler et svar på ovenstående ling clausmeyer
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. oktober 2002 - 19:05 #4
har opdaget det

har du mulighed for at lave en recovery af me
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. oktober 2002 - 19:12 #5
prøv og afinstaler din printer og hent en ny driver til den
http://www.oki.dk/fcgi-bin/public.fcgi?pid=6&cid=117&chid=1
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. oktober 2002 - 19:15 #7
er din me opdateret med alle opdates ude på ms-update
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
02. oktober 2002 - 22:13 #8
Hejsa....

For at blive lidt mere sikker på resultatet, så sørg for at når du har afinstalleret din printer, så gå i regedit, og søg på OKI 4W.
Hver nøgle den finder, sletter du. Sørg for at slette alle nøgler til printeren. Genstart derfter, og geninstallér din printer.......så burde det virke....:-)

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede thornbech Nybegynder
03. oktober 2002 - 16:58 #9
tak ... den nye driver gjorde tricket ... clausmeyer du er nødt til at skrive et svar ikke kommentar for at få point ....
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 18:13 #10
jamen det var da godt det kører nu

1 stk svar
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. oktober 2002 - 20:46 #11
1 stk svar

hvordan kører din me ellers stabilitet
Avatar billede thornbech Nybegynder
04. oktober 2002 - 09:42 #12
ja tak, det kører udemærket ... kun enkelte udslag til den dårlige side..... men ellers ok..... tak for hjælpen