Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 10:59 Der er 78 kommentarer og
11 løsninger

Hvad er meningen med livet?

Brug gerne figuriske eksempler, hvor madvarer indgår...

(points til alle der giver et bud...)
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:06 #1
Hmmm... Ja hvad er meningen egentlig ¿?
Meningen er vel at sætte sig ned i en varm lænestol med et koldt glas mælk og en enorm makrelmad efter en druktur, hvorefter at man rejser sig fra sit bløde sæde og går ind for at logge på nettet :)
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. september 2000 - 11:06 #2
Meningen med livet er ærlig talt seX, og det kan man næsten gøre med alle slags madvarer hvis man ikke har nogen partner....
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:07 #3
Psycosis lever op til sit navn......
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. september 2000 - 11:07 #4
Jepper :-))
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:09 #5
Meningen siger du........jeg ville mene det var et eller andet med at nå at se hvor mange tartar-mader du kan nå at spise før du får salmonella.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. september 2000 - 11:09 #6
Liver er noget man skal leve fuldt ud og gerne med sin partner..
Er der noget hyggerligere end, at komme hjem til et hus hvor maden er lavet også bare en hyggelig middag.. ;o)
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:10 #7
Ja det er også et godt bud, men der er ikke noget mere tilfredsstillende end at voldspise en makrelmad!
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:11 #8
Eller en mad med hønsesalat.....
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. september 2000 - 11:12 #9
Eller for den sags skyld pålægs chokolade !!!!!
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:13 #10
MMMMmmmmm...... pålægschokolade med mayo ;☺)
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. september 2000 - 11:14 #11
Det er sq da noget at det mest klammeste jeg nogensinde har hørt om, det er sq da mere ulækkert end nogen af de indlæg jeg har lavet.... : AD !!!
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:15 #12
Jeg syntes nu afligevel at den der med frugtknepperiet var den klammeste....
Avatar billede prodic Mester
24. september 2000 - 11:15 #13
Meningen med livet må vel være at på alle måder at få det optimale ud af det så længe det varer. Herunder også Fastfood - Guds 8. vidunder(det han skabte med tømmermænd på den sidste dag efter en hård uges arbejde, og en ordentlig omgang Fyraftensøller)

<Citat>
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circles of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.\"

Albert Einstein
</citat>

Albert E var sådan en lidt sentimental fætter ik´
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:16 #14
afligevel = alligevel
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. september 2000 - 11:17 #15
Nej det er skam meget lækkert !!!

MAM MAM BANAN.... UHHHH YEAH !!!

GI\' ME SOM\' BANANA.....

MUMS slikker den blidt....

//psycosis
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:27 #16
...jeg vil nødigt spise en banan jeg har fået af psycosis...

Indtil videre vil jeg mene at einstein og prodic har fat i noget af det rigtige :o)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. september 2000 - 11:27 #17
Meningen med livet er sex, sprut, kvinder - og mad :o).

Rasser
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:30 #18
hvem af os?
Den rigtige eller mig? eller begge?
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:31 #19
Kom nu med nogle smukke metaforer...
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:33 #20
einstein>>> dig... (og Albert)
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:34 #21
Oki jeg skal prøve at skrive noget seriøst....

\"hvad er livet? Livet er vel egentlig noget du har fået skænket for så at kunne spise makrelmadder :)))

HAHAHA!!!!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. september 2000 - 11:35 #22
Hmmmmm............ Hvorfor vil du egentlig vide meningen med livet - den skal komme.........øøøøhhhhh.........indefra :o).

Ras
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:37 #23
Man kan også bare tygge tyggegummi med makrelsmag.....
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. september 2000 - 11:37 #24
Yes Yes....
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:38 #25
\"det smager slet ikke af fisk\"......
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:40 #26
Det er jo også et tygegummi......
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:41 #27
...men det lugter lidt af det..
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:42 #28
...det sagde hun også igår!!!
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:43 #29
\"Yes yes..... men det smager altså ik\' af fisk..\"
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:47 #30
Hey hallo, ja det dig jeg snakker til man,skal du stå og stirre på mig eller hvad sker der lige op i mit åbnet fjæs man, skal du provokere.....
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:49 #31
gfhdliiubbvmncsdgf
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:50 #32
\"Miiiaaaarv..... Miiiiiv..... *spinde-knurre* Miiav\"
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:52 #33
Nårh, men øhhh... SLAP LIGE AF EN ANDEN GANG, IK!!
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:52 #34
nå men øøhhh..... så slap af engang ik\'
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:53 #35
nej du var sq hurtigst......
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:54 #36
http://www.dr.dk/idiot/snakker/lyt.htm

Cirkeline og Anna og Lotte... DE ER FOR FEDE!!!
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
24. september 2000 - 11:55 #37
\"Ja altså jeg syntes li\'som at det var lidt uretfærdigt at jeg stemte mig hjem igår fordi jeg syntes egentlig at jeg er kommet godt ud af det med mig selv, så nu er jeg lidt sur på mig selv.
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 11:55 #38
einstein>>  :op
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:57 #39
Åhhh det går pænt stærk hvaaaaa......
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 11:58 #40
men der er mange gemmesteder....HAHAHAHAHAHA LOL :D
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 12:01 #41
...det er også lidt svært, når jeg nu er blevet kærester...
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 13:06 #42
den med cirkeline er sq da hamrende sjov.......
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
24. september 2000 - 13:07 #43
Meningen er da klar..vi skal bolle helt vildt med det modsatte køn og formere os ukontrolleret...
Avatar billede einstein Nybegynder
24. september 2000 - 13:14 #44
No Neo, You are this world\'s cancer, you are like parasits, you move to a location breeth, completelly uncontrollable and uses every natureresouce you can find............blablabla Matrix
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 13:59 #45
Må jeg få lov til at lade dette tema ligge ? isteddet skal jeg fortælle mine herrer en anden historie; den er meget karakteristisk. En naturlov om at mennesket skal elske menneskeheden findes slet ikke. Kærligheden her på jorden er udelukkende en følge af at menneskene tror på deres udødelighed. Heri består hele naturloven, så dersom man udrydede meneskenes tro på en udødelig sjæl, ville de ikke mere kunne føle kærlighed og hvad mere: miste deres livskraft, evnen til at fortsætte livet her på jorden. Og ikke nok med det, da ville al moral forsvinde, alt ville være tilladt, selv menneskeæderi.
[Fjodor Dostojevskij 1880]

Sandelig, sandelig siger jeg eder:
Uden at hvedekornet falder i jorden og dør,
bliver det alene: men dersom det dør,
bærer det meget frugt
[johannes\' evangelium XII. 24]
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 15:29 #46
Interessant...

Meeen.... mon det er sådan...

Jeg tror man kan finde ligeså mange filosoffer m.v. der er imod dette, som for...
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2000 - 16:08 #47
Meningen med livet er en oplevelse for liv og sjæl med det daglige brød og søde sager.  sørge for meneskehedens fortsatte eksistens i harmoni med naturen og alle dens spiselige naturralier.
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 16:11 #48
...jeg har stadig ikke set ordet \"ostehaps\"...
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2000 - 16:31 #49
ostehaps er da heller ikke mad det er fyldstof og har intet med meningen med livet at gøre!
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 16:44 #50
...derfor er det stadigt vigtigt at forholde sig til det... som du nu har gjort...
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 17:08 #51
Lad dine klæder være snehvide... Hvis det bliver nat, tænd da mange lys, indtil alting stråler... Begynd nu at forbinde nogle bogstaver, eller mange, flyt dem og forbind dem, indtil dit hjerte er varmt. Vær opmærksom på bogstavernes bevægelse og på det, du kan frembringe ved at blande dem. Og når du mærker, at dit hjerte er varmt, når du ser, at du gennem bogstavforbindelserne erkender ting, som du ikke havde kunnet erkende alene eller med traditionens hjælp, når du er rede til at modtage påvirkningen fra den guddommelige magn, der trænger ind i dig, sæt da hele dit sinnds dybde ind på i dit hjerte at forestille dig Navnet og Hans højeste engle, som om de var menneskelige væsener der stod ved din side.
[Umberto Eco 1888]

Det lyder egentlig som om det er fra den jødiske Kabala ? ? ? ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 17:19 #52
1888???

Er han så gammel?
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 17:20 #53
hvorfor spørger du igrunden ? ? ? ?

Meningen med livet er at bestille en pizza og opdage at skinken er for gammel.

Meningen med livet er at sidde ved et lejrbål og spise snobrød mens der er en der sidder og spiller guitar.

Meningen med livet er at spilde en 1 1/2 liter cola ned over sit tastatur Mens der kører fodboldkamp i baggrunden.

Meningen med livet er egentlig noget man ikke skal tænke for meget over da man ikke kan undgå at tænke over sin egen dødelighed i samme åndedræt. Jeg tror også der er mange af dem der prøver på at finde sig selv der bliver enormt skuffet selvfølgelig på nær dem der kan lide at danse nøgen rundt ved en norsk fos.

I nogle indremisionske kredse er meningen med livet forøvrigt at dø så man kan komme op i herligheden.

Hvis man tror at meningen med livet er at man skal sørge for at ens eksistens ikke bliver glemt så bliver man sikkert meget skuffet for om hundrede år er alting glemt.

Mit personlige bud er at meningen med livet er at man skal have et godt liv, og det kan man kun selv sørge for.
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 17:23 #54
rfogh// nej undskyld det var en typo der skulle have stået 1988
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 17:28 #55
en mad med pålægschokolade og mayonaise er nok det klammeste jeg nogensinde har hørt.

Forøvrigt er der mange der er inde på det rigtige - ifølge evulotionslæren er meningen med vores eksistens at vi skal reproducere os selv igen og igen og igen og igen. Vi er bare ved at være lidt for mange he he. Og så er der også den der frygtelig kristne kropsangst som vi har fået fra vores kulturarv. Men den er vist ved at være på vej væk igen.
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 17:29 #56
denboj>>>  Det mente jeg nok :o)

I nogle indremisionske kredse er meningen med livet forøvrigt at dø så man kan komme op i herligheden.

...hold kæft, hvor kan jeg godt li\' den linie!!! Du skal have en masse point!!! Skyd mig, hvis jeg glemmer det.
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 17:30 #57
For mange japanere er meningen med livet forøvrigt at tjene andre
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 17:31 #58
Sig PIK & PATTER allesammen!!!

Blot jer blot for hinanden!
Avatar billede mpj Nybegynder
24. september 2000 - 20:56 #59
Tsk tsk!
Meningen med livet er Marsmænd og smølfer!
Vi skal finde dem!
Og så også noget god musik!
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 21:20 #60
LÆNGE LEVE BLÅ FRONT!!!

(Smølfernes befrielsesfront)
Avatar billede denboj Nybegynder
24. september 2000 - 21:21 #61
rfogh/ skriver du stil eller hvad foregår der ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
24. september 2000 - 21:36 #62
Næhhh....
Jeg laver bare lidt fri debat... :o)

som her: http://www.eksperten.dk/spm/25959
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2000 - 22:06 #63
Meningen med livet at se sin computer lige ind i skærmen og forestille sig det er en IBM/compaq. Var der nogle som skakkede om de var blevet sultne så tagen tur forbi www.24x7x365.dk og tjek deres link
Avatar billede Eigil Hansen Nybegynder
24. september 2000 - 23:33 #64
Det var nok et pinligt spørgsmål ??
Ikke en tør vise, at de tager det alvorligt ??
Jeg vil heller ikke påstå, at jeg har det endegyldige svar, men nogle tanker kan man da gøre sig.
Livet er en mærkelig størrelse,  det kan minde om windows, når det går aller bedst går det pludselig ned.
Jeg har været til begravelse med en 20 årig trafikdræbt, for ham blev livet kort, og savnet og sorgen hos de efterladte stor.
Jeg har også været til begravelse med folk i firserne, for dem blev livet langt.
Måske betyder det mindre om livet er langt eller kort, hvis indholdet er godt. Jeg ønsker naturligvis et langt liv, men jeg ved ikke, hvor langt det bliver.
Jeg tror ikke det kan findes en reel mening med livet uden at medtage den kendsgerning, at der også er en død.
Så er spørgsmålet, bare, hvor vil du tilbringe den evighed, der kommer efter døden ??
Måske var det værd at tage imod den udstrakte hånd, der beskrives i Johannesevangeliet . v16  For således elskede Gud verden, at han gav sin enbårne søn, for at enhver, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have evigt liv. (Johannes 3-16)
Det siger noget om en kærlighed, der er langt mere end sex.
Jeg tror vi har brug for at vise kærlighed til de mennesker, der er omkring os, og at det er en del af meningen med livet.
Prøv og læs i nedenstående vers, hvad kærlighed er.
Første Korintherbrev, 13 kapittel.
Kærligheden
v1  Om jeg så taler med menneskers og engles tunger, men ikke har kærlighed, er jeg et rungende malm og en klingende bjælde. v2  Og om jeg så har profetisk gave og kender alle hemmeligheder og ejer al kundskab og har al tro, så jeg kan flytte bjerge, men ikke har kærlighed, er jeg intet. v3  Og om jeg så uddeler alt, hvad jeg ejer, og giver mit legeme hen til at brændes, men ikke har kærlighed, gavner det mig intet.
v4  Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. v5  Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. v6  Den finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden. v7  Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt.

v13  Så bliver da tro, håb, kærlighed, disse tre. Men størst af dem er kærligheden.

Avatar billede parazite Nybegynder
24. september 2000 - 23:47 #65
Vi er blot dyr, sat på denne jord for at reproducere os, føre racen videre. I virkeligheden er vort liv ikke meget anderledes end en døgnflues. Vi fødes, formererer os, og dør. Vi har blot formået at gøre os livet en smule mere behageligt end døgnfluen...

- Parazite
Avatar billede sokristi Nybegynder
25. september 2000 - 11:51 #66
Meningen med livet er at søge meningen med livet :-)
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
25. september 2000 - 13:29 #67
Det er rigtigt, jeg holder også på Darwin.
Det er rent tilfældigt vi eksisterer, så der findes ingen dybere eller højere mening med livet, andet end vi kan forsøge at opretholde dets eksistens ved at sprede og formere os.
Men selv det holder ikke i længden; om flere billiarder år er der ikke mere materiale til at danne nye galakser - og de eksisterende brænder langsomt ud vil der være sort i hele universet, intet lys, intet liv; kun sten der svæver rundt i total mørkhed - i resten af evigheden.
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. september 2000 - 14:46 #68
johnnyboy>>> Interessant tanke, men: om så mange år, vil vi så ikke have opdaget at universetet er kæmpestort... At der måske \"hele tiden\" foregår Big Bangs (hvis man tror på den teori). ...og at vi bare kan flytte til en anden del af universet...?
Avatar billede sokristi Nybegynder
25. september 2000 - 14:59 #69
\"Very funny, Scotty. Now beam up my clothes\"
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. september 2000 - 15:19 #70
Jeps!
Avatar billede denboj Nybegynder
25. september 2000 - 17:17 #71
johnyboy // du går lidt i dybden nu men jeg tror at big bang er en gentagende process hvor energi skiftevis spredes og samles over MANGE år. Tænk på de sorte huller på et tidspunkt er al energi igen samlet i et kæmpe sindsygt lille sort hul hvor det bare presser og presser indtil energien igen udløser sig til et nyt big bang.

Jeg tror simpelthen ikke på at før intet var intet. Men det er jo ikke ligefrem meningen med livet he he.

Det er forøvrigt meget skægt at tænke på at nogen mennesker vier hele deres liv til at finde meningen med livet og laver en teori som nærmest bliver lov indtil der kommer en ny der laver samme nummer og gør den gamle teori forældet he he. Men er der ellers nogen der har nogle forslag til noget literatur om emnet
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 17:52 #72
denboj : Uh! NU bliver det filosofisk. Du siger, at du ikke tror at der før intet, intet var.

Men hvad var der så før vores univers? Vi antager at der var noget. Lad os kalde dette noget for varFør. Hvad var der før varFør? Og før igen? Og hvad forårsagede varFør? Og hvad gjorde at varFør blev til det vi kender i dag?

Og helt tilbage i tidernes morgen... før varFør og alt det andet... hvad var der så? Der kan ikke have været intet, da intet er et relativt begreb, som skal ses i forhold til noget. Altså skal der være noget, før man kan sige, at der intet er, og så er der jo pludselig ikke intet alligevel?

Faktisk er der noget fabelagtig litteratur om emnet. Bogen hedder Håndbog For Bakse Galakseblaffere (kan ikke huske den engelske titel). Lækker læsning, og meget tankevækkende. :o)

johnnyboy : Åhåh... prøv at fortælle en overbevist kristen at han er en tilfældighed. *hehe* Holder så absolut med dig i denne holdning, men tror faktisk det er de færreste, som du får til at acceptere at de er en tilfældighed. Mennesker kan ganske enkelt ikke udholde at det ligeså godt kunne være blevet sædcellen til højre for deres egen, der nåede ægget først. Velkommen til Verden! :o)

- Parazite [42]
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. september 2000 - 20:30 #73
Nu er vi jo ovre i noget med uendelighed...
Det arbejder vi med i matematik (2.g), og det er vildt spændende, men også meget abstrakt...
Der er et foredrag om det i Århus i morgen, hvor jeg skal ind og høre noget mere..:

Uendeligheden er som et stykke håndsæbe!
Tirsdag den 26. september 2000, kl. 19.00
Ph.D.-studerende Anders La Cour-Harbo, Aalborg Universitet

Uendeligheden er som et stykke håndsæbe: Man griber om det, og bedst som man tror, at man har godt fat i det - så smutter det. I de sidste mange århundreder har matematikere og filosoffer haft et had/kærligheds-forhold til uendelighedsbegrebet. Kærlighed fordi begrebet rummer mange spændende mysterier og udfordringer, had fordi det er temmelig svært at forklare, forstå og sætte præcise ord på. Nogle filosoffer har endog fået ødelagt deres livsværk på grund af uendelighedsbegrebet. Men alt det „forarbejde“ har medført, at det i virkeligheden ikke er så svært at lære noget om uendeligheden. Faktisk kan man nøjes med et skakbræt, en pose ris, en pose æbler og en pose pærer, en ballon, en trekant, en cirkel, lidt brøkregning - og så måske et stykke håndsæbe!
OBS: Foredraget er en del af Dansk Naturvidenskabsfestival og afholdes i festivalteltet på Klostertorv i Århus C.
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
27. september 2000 - 08:10 #74
rfogh og denboj>>I har muligvis ret, det er stadig meget vi ikke ved; det var bare én af teorierne jeg nævnte :o)
Men vi må ikke glemme at vi mennesker har svært ved at acceptere, at alting ikke går i ring - at der er en ende. F.eks bliver man helt ør i hovedet af at tænke på universet fortsætter uendeligt, og forsøger desperat at finde en måde den må kunne ende på.

Parazite>>hehe, han ville korsfæste mig :o)
Avatar billede denboj Nybegynder
27. september 2000 - 08:37 #75
hmm universets uendelighed og tidens uendelighed - der er jo nogen der snakker om at universet ikke er uendeligt stort, men at hvis man fortsætter ligeud i lang tid - så vender man pludselig tilbage til udgangspunktet - Det kan jo også være at det er sådan med tid - Så får vi lov til at genleve vores liv om en ordentlig røvfuld år he he
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 16:44 #76
denboj>>> Det leder så op til et nyt spørgsmål:

Hvis du kunne, ville du så leve dit liv anderledes?
Avatar billede denboj Nybegynder
27. september 2000 - 16:52 #77
rfogh - øh der er jo ingen der siger at jeg ikke kan leve mit liv anderledes - jeg kan da bare begynde nu hvis jeg vil. De valg man har truffet indtil nu har man truffet og dem kan man ikke træffe om igen og sådan er det. Men stadig kan man da snildt ændre sin sti som det passer en. Forøvrigt hvis man tør. For det kræver altid mod at bryde med traditionerne. Nå men jeg tror sgu lige jeg smutter ned i scientoligy (misspelled?) og melder mig ind.
Avatar billede sokristi Nybegynder
27. september 2000 - 17:03 #78
denboj>> Hvis du gerne vil af med de fleste af dine penge til noget helt vanvittigt (Scientology) kan du da lige så godt sende dem til mig? :-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 17:29 #79
...eller mig...

Jeg skal nok fortælle dig sandheden om livet, så... :o)
Avatar billede denboj Nybegynder
27. september 2000 - 18:35 #80
jeg var lige forbi dem - jeg havde ingen penge - så de ville ikke have mig
Avatar billede rfogh Nybegynder
27. september 2000 - 18:38 #81
Så vil jeg heller ikke fortælle dig sandheden...

Hvordan føles det at være udstødt?
Avatar billede rfogh Nybegynder
02. oktober 2000 - 20:17 #82
Så er der vist kogt så meget suppe på dette emne, som det er muligt...
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2000 - 23:40 #83
Tja måske men en Mars Bar ville nu være sagen lige her og nu. mmmmm ;o)
Avatar billede mr_white Nybegynder
26. oktober 2000 - 00:51 #84
Avatar billede kkndmj Nybegynder
08. november 2000 - 18:30 #85
Hey Rfogh, jeg har NU slettet alle de andre, og derfor har jeg kun EN tilbage. Hvis du tør at snakke med mig, så kontakt mig på min mail på: thekkndmj@hotmail.com
Avatar billede vladimirr Nybegynder
18. april 2001 - 12:11 #86
Et liv, Fedt hvor kan jeg downloade sådan et ?
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. april 2001 - 17:38 #87
vladimirr>> Der er intet håb for dig... Alle andre kan hente et på http://god.heaven.org/lifes/getalife.html
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. april 2001 - 18:04 #88
ja, jeg kunne ikke, så er det for sent for mig....
Avatar billede dar Nybegynder
01. juni 2001 - 18:33 #89
Citatmix fra denne side...:

-Hvad er meningen med livet?
-Det var nok et pinligt spørgsmål ??
-hvem af os?
-vladimirr>> gfhdliiubbvmncsdgf
OBS: Foredraget er en del af Dansk Naturvidenskabsfestival og afholdes i festivalteltet på Klostertorv i Århus C.
-det sagde hun også igår!!!
-Interessant...
Meeen.... mon det er sådan...
-hvad er meningen hvor madvarer indgår(?)
-HAHAHAHAHAHA
-Der er intet håb for dig...
-Alle andre kan hente et stykke håndsæbe hos de efterladte i Århus
-Nu er vi jo ovre i noget med en Mars Bar
-Jeps!
-denboj>>>
<Citat>
MAM MAM BANAN.... UHHHH YEAH !!!

GI\' ME SOM\' BANANA.....

MUMS slikker den blidt....

Albert Einstein
</citat>
-Alle andre kan hente Marsmænd og smølfer!
-Marsmænd, Fedt hvor kan jeg downloade sådan nogle smukke metaforer(?)
-www.24x7x365.dk
-Det er rigtigt
-I de sidste mange århundreder har matematikere og filosoffer haft et had/kærligheds-forhold til tygegummi(!)
-Faktisk er der noget fabelagtig litteratur om så meget suppe
-Very funny, Scotty. Now beam up my mad med hønsesalat
-Jeps
-en mad med hønsesalat er noget man skal leve fuldt ud og gerne med sin partner..
-Ja det er også et godt bud, men der er ikke noget mere tilfredsstillende end at voldspise johannes\' evangelium
-Det er rigtigt, jeg holder også på Anders La Cour
-du er rede til at modtage påvirkningen fra www.24x7x365.dk
-ostehaps er da heller ikke mad det er fyldstof og har intet med meningen med livet at gøre!
-LÆNGE LEVE ostehaps!!!
-Sig http://god.heaven.org/lifes/getalife.html & thekkndmj@hotmail.com allesammen!!!

Blot jer blot for hinanden!
-No ostehaps, You are this world\'s cancer, you are like parasits, you move to a location breeth, completelly uncontrollable and uses every natureresouce you can find............blablabla Matrix
-Parazite>>hehe, den ville korsfæste mig
-Det leder så op til et nyt spørgsmål:

Hvis du kunne, ville du så også bare tygge tyggegummi med makrelsmag?
\"

Nogen der kan lave noget der er mere sort?