Avatar billede donjulemand Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:13 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

CS key

Hej!!
Jeg har lige indstalleret CS igen, og så da jeg skulle ind og spille har jeg fundet ud af at jeg har skrevet en forkert key!!
Hvordan kommer jeg ind og retter den...??????
HJÆÆÆÆLLLPPP
Avatar billede -johnny- Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:16 #1
Hvad OS har du ?
Avatar billede donjulemand Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:17 #2
XP
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:20 #3
kør > regedit > hkey_current_user > Software >  Valve > Counterstrike > settings > så sletter du bare der hvor der står "key" ... og så skal du bare starte counter og indtaste serial igen...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 16:22 #4
Kør denne fil så slettes din cdkey: ftp://212.10.124.79/cd_key_reset_halflife.reg
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2002 - 16:22 #5
Kilk på start kør og så skriv "regedit" så søger du efter counter-strike eller CS key og så kan du ændre den. HUSK at du ikke skal lave - dvs. hele cs key ud i et uden mellem rum eller noget andet!!

TAG LIGE ET BACK UP AT regedit....
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:22 #6
john_stigers - den gør det samme som jeg skrev...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:23 #7
john_stigers  - den virker ikke... den sletter halflife keyen... den ligger ikke det samme sted som counterkeyen...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:32 #8
hansen.dk - det er jo næsten lettere at bare slette reg-keyen, for så spørger den selv om cd-key når man starter... og ja... jeg har prøvet det før
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 16:33 #9
stefan> jo den virker - har selv brugt den - linker ikke til noget der ikke virker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 16:34 #10
CS er jo add-on til halflife - og bruger dermed halflifes cdkey.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:35 #11
john-stigers  - det kommer an på hvordan han har installeret det... man kan sagtens installere counterstrike uafhængigt af half-life, hvis man har købt den distbrution
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 16:37 #12
stefan> det er der jo så ingen der ved - og dermed kan mit svar (dit stod der ikke da jeg begyndte at skrive) også være korrekt ;)
Avatar billede realize Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:38 #13
Avatar billede ducks Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:40 #14
ellers kan du ændre det i reg. basen, meen jeg har ikke lige half life og kan ikke placeringen i hovedet (Udover at det er noget med: Kør -> RegEdit -> Anden øverste mappe -> Software -> Valve -> Half Life /Counter strike) -> key)
Avatar billede realize Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:40 #15
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:42 #16
ducks - det er jo ligepræcis det jeg har skrevet...
Avatar billede realize Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:43 #17
Avatar billede initializing Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:44 #18
Når man taster forkert CD-KEY så SIGER den det. Dvs. du får en til chance for at taste ind. Så det passer ikke helt det du siger..
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:46 #19
initializing - :D... det er nu ikke helt rigtigt det du siger... det kan jo være at han har været så uheldig at hente en cdkey fra nettet som ikke virker ;) men det behøves vi jo ikke vide
Avatar billede donjulemand Nybegynder
02. oktober 2002 - 19:31 #20
Jeg har sgu brugt min egen key
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:07 #21
donjulemand - ok... sorry for mistanke om ulovligheder
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:08 #22
mange tak for point...