Avatar billede kjerumgaard Nybegynder
24. september 2000 - 02:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC lukker pludseligt

Min PC har det med pludselig at begynde at boote, det kan ske et par minuter efter jeg har tændt den eller den kan køre uden problemer i flere timer. er der nogen der har et bud på hvad den fejler? det sker mest når jeg med musen trykker på en knap på skærmen
Avatar billede psycosis Nybegynder
24. september 2000 - 02:25 #1
Det ville vist være godt med en formatering.... :)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
24. september 2000 - 02:39 #2
En ganske bestemt knap oder was?
Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
24. september 2000 - 02:42 #3
Jeg har oplevet problemet før. Dengang skyldes det, at der blev taget for meget strøm fra strømforsyningen. Vi løste problemet ved at koble CD-rom drevet fra? Måske er det det samme problem du har?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2000 - 03:02 #4
Taj jeg hade samme problem tidligere, når jeg gik på nettet. Efter accept af logind, så bootede min PC\'er hver gang jeg startede den fra standbay. En formatering af C og genindstallation af windows løste problemet. Jeg kik væk fra den CD, som var leveret med maskinen og lavede min egen opsætning. Så nu ved du vad der skal gøres. Hvis du har problemer med opbevaring af data i forbindelse med en sådan formatering, så lav en partition til formålet på disken.
Avatar billede kjerumgaard Nybegynder
24. september 2000 - 09:42 #5
til kharder
det er i helt tilfældige pogrammer
Avatar billede kjerumgaard Nybegynder
24. september 2000 - 09:44 #6
til Karl fritjof
Det kan godt være tilfældet her, der er tilsluttet meget