Avatar billede gruk97 Nybegynder
02. oktober 2002 - 10:49 Der er 10 kommentarer

USB Keyring til IBM Notebook??

Jeg har en IBM T20, og skal have anskaffet mig en USB keyring (eller memory card om man vil). Men T20 er så snedigt indrettet, at strømstikket sidder så tæt på USB-porten, at jeg ikke har kunnet bruge de key-rings jeg har afprøvet. De er for brede og høje - dels skal jeg fjerne strømstikket, og endvidere løfte den bærbare ½ cm. Rigtig smart!!

Er der mon nogen, der kender til en keyring, som passer til en IBM's bærbare. Ja, jeg ved godt IBM selv har lavet en, men en med 128mb koster den nette sum af 2.000 kr.!!!, hvilket er 3-4 gange så meget, som de billigste jeg har set.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. oktober 2002 - 10:54 #1
Hmmm.....hvad med et lille kabel mellem keyringen og notebooken?
Avatar billede gruk97 Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:03 #2
Ja, jeg har godt tænkt på det, men så synes jeg, der går lidt af det smarte med sådan en keyring. Sådanne kabler fåes formentlig også kun fra ½ - 1 meter og op.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:05 #3
Lige for at skyde mig lidt ind på størrelsen, denne er også for stor?
http://pc-store.demoshop.dandomain.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=131
Avatar billede gruk97 Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:09 #4
Puha ... det er svært at sige, men den ser ikke stor ud. Jeg har kun prøvet med 3 forskellige, bl.a. en fra Apacer. Jeg skal lige undersøge det nærmere med den du forslog, men det ser da lovende ud.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:11 #5
Tænkte også på denne her, som ikke er så høj igen, men bredden, hmmm....
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704677892
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:12 #6
Avatar billede gruk97 Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:14 #7
Nej, den har jeg ikke prøvet, men der er da oplyst dimensionerne, så det vil jeg da kunne måle mig frem til!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:17 #8
:)
Ønsker dig held og lykke, når min økonomi er til det, skal jeg så sandelig også have en USB keyring, de er bare for praktiske!
Avatar billede gruk97 Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:25 #9
Ja, helt enig. Jeg ved dog ikke, hvor meget man vil få den brugt, men det er jo legetøj, og jeg har gjort op med mig selv, at jeg ikke kan leve uden sådan en c¨,)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:28 #10
:)
Jeg arbejder med en del dokumenter på arbejdet som jeg også arbejder på derhjemme og når man nu ikke har en hjemmearbejdsplads, må man jo transportere filerne på en eller anden måde.......