Avatar billede naffats Nybegynder
02. oktober 2002 - 09:45 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

RTCW

Jeg kan ikke komme videre i spillet ?
Jeg er kommet til slutningen af " Weapons of Vengeancce : forest", når jeg kommer til lastbilen får jeg besked om at jeg ikke kan komme til exit endnu, - der - alt er dræbt - alt er fundet - hvad gør jeg ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 09:53 #1
du skal vist gemme sniperriflen i lastbilen...

"Deathshead aims to release a chemical ordinance on the Allied forces via a long-range rocket. He must, obviously, be stopped. You'll have to infiltrate his rocket base armed only with a knife and Sten. This mission requires to you to collect the experimental Snooper Rifle and stow away in a supply truck. "

http://www.planetwolfenstein.com/sp/walk/#m3
Avatar billede naffats Nybegynder
02. oktober 2002 - 09:55 #2
HVORDAN ?? JEG HAR PRØVET DET SOM KAN PRØVES :O(
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 09:58 #3
Send lige dit savegame til mig, så skal jeg prøve.
info ligger på mit minisite.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 10:05 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 10:20 #5
tak for mailen - jeg kigger på det når jeg er hjemme - det bliver ml. kl. 20 og 21.
Avatar billede cbm30 Nybegynder
02. oktober 2002 - 11:48 #6
Den er også lidt underlig den her mission,normalt skal man jo pløkke alt og alle. men løsningen er at lade være med at skyde vagten ved porten, da det er ham der skal åbne den. Hvis du skyder ham kan du ikke komme videre.Når du har ordnet alle de andre på nær ham, kan du hoppe op i lastbilen og komme vidre
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 11:51 #7
det her kan jeg huske...

skyder man vagten er missionen øjeblikkeligt failed og spillet stopper - så det er vist ikke den mission cbn30 tænker på....
Avatar billede cbm30 Nybegynder
02. oktober 2002 - 12:10 #8
Tjah, det ka´ godt være du har ret John. Jeg har lige prøvet, og når jeg skyder vagten kan jeg ikke gennemføre. Hvis jeg ikke skyder ham kan jeg.. Jeg går ud fra at det er mission3 level 1: Forrest compound vi snakker om
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 23:17 #9
naffats> jeg kan se du har snyd på (alle våben) - dermed kan du ikke samle den sniperriffel op der ligger ved side af kassen udnénfor den går du er i nu - og dermed tror spillet (idet det ikke kan registrere at du samler riflen op) at du ikke har den og du får ikke lov at afslutte banen.

Desværre er eneste løsning på dette at starte forfra på den pågældende bane. Sorry.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2002 - 23:18 #10
dermed kan du ikke samle den sniperriffel op der ligger ved side af kassen udenfor den gård du er i nu (rettet)
Avatar billede popsy Novice
03. oktober 2002 - 10:03 #11
john_stigers> naffats er min far, så jeg spørger lige videre på hans vegne. Han har nok ikke set dit svar endnu:D

Kan man slå cheat fra igen, eller er det så forfra helt uden cheat. Jeg ved han har prøvet at bruge det cheat hvor han skulle kunne vælge den næste bane, men det vil ikke rigtigt funke.

Det ville jo være ærgerligt hvis man skal starte helt forfra :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2002 - 10:07 #12
Jeg har prøvet at finde en kommando til at slå cheat fra - men med alla våben går den ikke. Desværre er det forfra igen :(

Hvad sværhedsgrad spiller han på? Jeg er igang (skulle jo prøve igår) - med spillet på easy - kan sende mit savegame når jeg når til slutningen af banen ???
Avatar billede naffats Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:13 #13
hej John, jeg vil være meget taknemmelig for dit savegame som du selv foreslår. Hilsen Naffats
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2002 - 10:16 #14
oki - doki - det er i mailen ligeså snart jeg får tid - men det skal nok blive senest i morgen aften :)
Avatar billede naffats Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:18 #15
Jeg takker allerydmygst - Tusind tak for hjælpen :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2002 - 10:19 #16
HÆHÆ - Er jo nødt til det - har fået points ;) - men havde selv tænkt på at spille det igen - nu har jeg jo undskyldningen for at gå i gang igen *g*
Avatar billede naffats Nybegynder
03. oktober 2002 - 10:21 #17
Jeg er i hvert fald meget taknemmelig for din hjælp, Mange tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2002 - 23:11 #18
Jeg har forlagt din e-mail adresse, men mit savegame kan du hente lige her: http://www.friserverplads.dk/Stigers/hvordan.svg - så er det bare at gå ind bagi lastbilen ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2002 - 23:11 #19
skriv lige om du har set denne besked :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2002 - 23:14 #20
P.s. hvis du har adobe reader installeret skal du højreklikke på mit link og vælge gem destination som...
Avatar billede naffats Nybegynder
05. oktober 2002 - 09:28 #21
hej John, jeg har hentet savegamet, nu vil jeg spille. Tusind tak for hjælpen.
Hilsen Naffats
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2002 - 11:59 #22
Velbekomme - og tak for points :)