Avatar billede kat31 Nybegynder
17. marts 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

age of empire

hvordan kan man spille over internettet
med en bestemt person
Avatar billede slartie Nybegynder
17. marts 1999 - 20:13 #1
Du skal ind på www.zone.com og finde Age of Empires i listen. Når du har klikket dig ind på den, er der en række 'rum' hvor du kan finde en masse spillere. Inden du kan se spillerne, skal der lige installeres noget software på din maskine. Det fylder ikke så meget. Når det så er sket, så kan du klikke dig ind på det spil du gerne vil deltage i.

Håber det kan bruges :)

/Slartie http://www.southend.dk/linuxdk/
Avatar billede kat31 Nybegynder
17. marts 1999 - 22:50 #2
det har du også ret i MEN spørgsmålet
var om man kunne spille med en bestem person dvs. foreksempel mig og en anden person.
lidt hen af når man spiller over modem
men bare over nettet i stedet.
det du skriver har jeg prøvet men det er ikke det samme SYNES jeg.
ellers tusind tak :>)
M.V.H
KAT31
Avatar billede slartie Nybegynder
18. marts 1999 - 08:36 #3
hehe ok.

Du kan faktisk godt spille mod een anden person igennem zone. Du hoster bare et spil hvor der kun må være to spillere. I kan evt. aftale et password så der ikke er en anden der smutter ind og tager pladsen.

Du kan også lade være med at bruge zone og så bare nøjes med at starte Age Of Empires, og vælge Multiplayer i startmenuen. Dette kræver selvfølgelig at du kender din Internet IP adresse. Det er stort set det samme som at gå på Zone, bare lidt mere besværligt :-)

/Slartie http://www.southend.dk/linuxdk/
Avatar billede kat31 Nybegynder
18. marts 1999 - 19:41 #4
Dette var et svar jeg kunne bruge