Avatar billede madswen Nybegynder
02. oktober 2002 - 08:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PCI HARDWARE MODEM

Hvem kan hjaelpe mig med at finde et PCI/internt hardware modem til PC. Det SKAL vaere et 100% hardvaere modem, og ikke de billigere software modems.
Jeg skal bruge Maerke og Model# (Helst et internationalt maerke da jeg sidder i Australien.)

Takker fra Mads i Sydney, Australien.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2002 - 08:37 #2
Kan I ikke finde et internationalt forum, i stedet for at overbebyrde vores danske forum?

J/K
Avatar billede peet-49 Novice
02. oktober 2002 - 08:48 #3
nil.dk>> Her skulle gerne være plads til alle, der har et spørgsmål, og manden er da medlem.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2002 - 08:50 #4
Hvorfor vidste jeg bare at det her ville ske?

peet >> Sorry, det var en joke (J/K) og den var måske lidt for intern mellem lj og mig. Jeg er hel enig med dig.
Avatar billede madswen Nybegynder
02. oktober 2002 - 09:05 #5
Takker allesammen......Dejligt at de smaaborgerlige skaenderier/jokes stadig trives derhjemme i lille Danmerk (ta' den nil.dk) :-).

Lars: Conexant Modem (56k, PCI) (Hardware dsp) er IKKE et 100% hardware modem. Der bliver stadig brugt resources ved opringning/registrering paa netvaerket. Derefter er det godt nok hardvaere (datapumpen er hardware driven)
NetComm Modem (56k, PCI) IN5710 (Hardware modem) ER er 100% HW modem :-)

Cheers guys !!!

Mads

Sommeren er paa vej...check mit Webcam paa www.madstoft.com
Eftermiddag her nu...Ahhh en oel paa altanen...
Nyd den danske vinter, SUCKERS !!!!! (Joke :-))

Mads
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2002 - 09:07 #6
Mads >> Jeg er bare pissemisundelig på at I sidder i Kobe og Sydney og sveder og jeg sidder i Silkeborg i tåge og hoster med en forkølelse *GG*
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2002 - 09:37 #7
madswen >> sorry, jeg missede den ene :( beklager. Tak for point

nil (også mads) >> ahh, sommeren er ved at forsvinde... Fandt uldsokkerne frem igår da temp'en er gået under 20c *gg*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
02. oktober 2002 - 09:39 #8
Lars >> Jeg vil ingen klager høre derovre fra, så længe jeg sidder her og hoster: http://www.dmi.dk/vejr/index.html