Avatar billede bgo Nybegynder
01. oktober 2002 - 22:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Links i e-mail - vil ikke mere

Jeg aner ikke om, eller hvad jeg har gjort som kunne få denne effekt:

Når jeg modtager limks i mine e-mails vil Outlook nu ikke længere loade den pågældende side i min browser. Det har den jo tidligere gjort.

Har jeg et browser vindue åbent, sker der ingenting i browseren når jeg klikker på linket. Har jeg intet browservindue åbent, åbnes et, men der forsøges ingen loading af siden.

I e-mailen er linkene stadig blå med understregning, og muse-cursoren ændres til hånd når den er over linket. Når jeg klikker placeres en tekst-cursor hvor jeg har klikket.

Har nogen en ide til hvad der er gået galt, og hvordan det kan rettes? Skal jeg virkelig afinstallere og installere Outlook?

Eneste ændring jeg har lavet på maskinen er installation af Download Accelerator. Afinstallation af denne hjalp ikke, og jeg er ikke 100% sikker på Outlook ændrede opførsel lige efter DA's installation.

bgo
Avatar billede dr0zie Nybegynder
01. oktober 2002 - 22:44 #1
så vidt jeg kan se så er afinstallere og installere Outlook den eneste måde!

sorry
Avatar billede vlads Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:35 #2
hvilken outlook og hvilket styresystem ?
Avatar billede bgo Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:27 #3
Windows 2000 og Outlook 2000

bgo
Avatar billede bgo Nybegynder
04. oktober 2002 - 20:56 #4
At afinstallere og installere hjalp ikke en dyt:( Ekstra info: I Outlooks statusbar viser den ganske som den skal url-info...

bgo
Avatar billede bgo Nybegynder
12. oktober 2002 - 00:08 #5
det ser ud til at problemmet ligger et andet sted. jeg har nemlig også fået problemmer med link i andre programmer. Spørgsmålet lukkes derfor.

bgo