Avatar billede hschak Nybegynder
01. oktober 2002 - 22:18 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Sjove flash film i *.fla hvor findes de

Hejsa  nogen der kan hjælpe mig ?
Hvor på nettet kan man finde sjove flash film til at downloade.  meget gerne i  *.fla
Avatar billede giomx| Nybegynder
01. oktober 2002 - 22:37 #1
hos ejerne af filmene, *.fla er openscource, og det ville være ret dumt af spilde en masse arb. på bare det ligge din film op på nettet fil fri mishandling?  ellers.. tjek; www.darknet.dk www.ownz.dk etc. men *.fla.. tror jeg du får svært ved et finde
Avatar billede Per Frits Juniormester
01. oktober 2002 - 22:39 #2
http://www.shockwave.com/sw/home/

Heller ikke fla's men en masse sjove film.

Per Haar
Avatar billede mat Nybegynder
01. oktober 2002 - 22:46 #3
http://www.flashkit.com/movies/Games/

..masser af open source
Avatar billede hschak Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:53 #4
Ja  Flashkit.com er virkelig god  med mange muligheder når man som mig er nybegynder. og gerne vil have noget inspiration. men findes der ikke et sted hvor man kan hente flash film ned ( Tegnefilm.--Bin laden og sådanne film forstår godt det er svært at få disse som  *.fla )
Avatar billede peder77 Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:04 #5
Jeg mener at man kan få programmer som kan rippe .fla, menn det er vist for hakker agtig.
Avatar billede hschak Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:19 #6
Ja jeg vil nødig til at hagge i det ( -:
Avatar billede hschak Nybegynder
02. oktober 2002 - 00:19 #7
Ups Hakke