Avatar billede ascom Nybegynder
23. september 2000 - 19:41 Der er 12 kommentarer

SMS sender med tlfbog

Jeg mangler en sms sender samt en tlf-bog hvor man kan logge ind og gemme sine tlf numre.
Mit webhotel undersøtter ikke ASP kan dette laves med et cgi script ?
Evt. mulighed for at bestemme hvornår sms\'en skal sendes samt antal gange!
Avatar billede jd Nybegynder
27. september 2000 - 12:39 #1
har du php?
Det med at bestemme hvornår beskeden skal sendes skal der bruges cron-job eller lign. til!

/Jon@z
Avatar billede ascom Nybegynder
28. september 2000 - 13:38 #2
Ja men har ikke så meget styr på hvordan det virker
Avatar billede jd Nybegynder
28. september 2000 - 14:10 #3
har du da styr på cgi?
Avatar billede jd Nybegynder
28. september 2000 - 14:10 #4
hvad med mysql?
Avatar billede ascom Nybegynder
28. september 2000 - 15:08 #5
ja rinelig styr på cgi

mysql er også installeret på serveren
Avatar billede jd Nybegynder
28. september 2000 - 15:13 #6
hvis du har rimeligt styr på cgi, hvorfor laver du det så ikke selv?
Avatar billede ascom Nybegynder
28. september 2000 - 15:40 #7
jeg troede du mente om jeg havde styr på at installere et færdigt script.

Jeg kan ikke programmere Perl ell. lignende!
Avatar billede jd Nybegynder
28. september 2000 - 15:50 #8
ok...
Du må undskylde, men jeg har alligevel ikke tid til at lave det!
I det hele taget tror jeg at du skal sætte dine points op hvis du vil ha nogen til det!!

/Jon@z
Avatar billede thojo Nybegynder
03. oktober 2000 - 11:20 #9
Hvis du har styr på installation af CGI, kan du helt sikkert filse nogle SMS/telefonbog sourcecodes på www.netcosers.dk - www.activeserverpages.dk ...
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2000 - 11:24 #10
jeg tror ikke det kan laves i cgi - du skal enten bruge asp eller php, da telefonbogen skal gemmes i en eller anden form for database....
Avatar billede joashua Nybegynder
16. januar 2001 - 01:48 #11
Var der nogen som kunne det for jeg leder efter det samme ??
Avatar billede malherbe Nybegynder
20. februar 2001 - 11:58 #12
Hvis der er nogle der leder efter en SMS sender med telefonbog kan i bruge vores http://213.237.44.82/123besked2/

I kan sætte den i en Iframe og lave den som i vil, jeg kan ikke give jer kode men kun brugen af url.

håber at det virker