Avatar billede arg3nto Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vejvisning i KBH

Jeg skal til københavn idag og jeg håber at få nogle gode høretelfoner med hjem.  jeg står af hovedbane gården og er ikke alt for klog på KBH.
ville gerne have nogle gode sennheisers men ved ikke hvor jeg skal købe.. ved du hvor jeg kan finde dem ?? ps gerne sådan så jeg kan gå fra hovedbanegården :).
tak
Avatar billede arg3nto Nybegynder
01. oktober 2002 - 15:01 #1
ps læs dette http://www.eksperten.dk/spm/261440, så ved du lidt mere om hvad jeg vil :/
Avatar billede Chewie Novice
01. oktober 2002 - 15:27 #2
Hvis det er til gaming vil jeg foreslå falkoner alle .... der er masser af computer butikker (og et par enkelte lyd butikker)..... tag evt. en www.rejseplan.dk
Avatar billede arg3nto Nybegynder
03. februar 2004 - 23:59 #3
Løst problem.