Avatar billede chriscross Nybegynder
01. oktober 2002 - 13:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

genvej virker ikke i TBDG6

Hej folks, jeg sidder med et problem.

Genvejstasterne 'Alt' + 'pil ned' bruges i vores system til at folde combobokse ud med. De er implementeret henholdsvis i keyup og keydown på formen.
Det virker også fint - undtagen i TDBG6 hvor man har lavet en built-in combo (samt i unbound grids), det virker simpelthen ikke, det gør det hvis man bruger OLE DB versionen af samme grid.

Er der nogen der kender en løsning til det ???
Eller ved hvorfor ??

PS: Det er en meget lidt attraktiv løsning at lave de omtalte grids om da de er implementerede og meget avancerede.....

MVH
Chriscross
Avatar billede martin_moth Mester
02. oktober 2002 - 13:57 #1
Bare jeg vidste havd TDBG6 er?
Avatar billede chriscross Nybegynder
02. oktober 2002 - 14:01 #2
Et almindeligt Grid fra Component One, jeg har ladet mig fortælle at det er bedre kendt som TDBG6.
Nu er jeg ikke ret hård til Visual Basic, så du må ikke udspørge mig nærmere om de forskellige grids' egenskaber, grisen er bare endt ved mig, og nu prøver jeg at finde ud af om der findes en løsning på ovenstående problem....
;-)
Chriscross
Avatar billede chriscross Nybegynder
30. august 2010 - 11:12 #3
Ingen svar...