Avatar billede bongobride Nybegynder
01. oktober 2002 - 01:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Firewall og game-servere

Heysan der
Jeg har lige et lille spørgsmål...

Når jeg starter en game-server op, hvor der er installeret zonealarm på, så skriver den hele tiden, at den blokere for adgangen til dem der prøver at få kontakt til serveren..
Jeg har sat flue halløj ud for programmet, hvor den har adgang til internet og som server, men de bliver blokeret alligevel.

Hvordan får jeg det fixet?
Jeg har ikke tænkt mig at deaktivere min firewall
Avatar billede thufir Nybegynder
01. oktober 2002 - 01:08 #1
Du skal ind og give adgang til alle iper der prøver på at komme ind :-/
Avatar billede thufir Nybegynder
01. oktober 2002 - 01:08 #2
Det har ikke noget med gameserveren at gøre....
Avatar billede bongobride Nybegynder
01. oktober 2002 - 01:16 #3
Hmmmm... Det er jo svært, når man ikke aner hvilken ip de har..
Så den eneste måde er altså at lukke ned for den?