Avatar billede Slettet bruger
30. september 2002 - 21:32 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Så brug dog ICQ!

Jeg er snart træt af at KoAdmins bruger Eksperten til kommunikation imellem hinanden

http://www.eksperten.dk/spm/261320

Har i tænkt på at hver gang i skriver dukker sådan et spm. op på "nyeste indlæg" ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. september 2002 - 21:34 #1
lukket  de sletter deres spor ;)
Avatar billede runeevers Nybegynder
30. september 2002 - 21:35 #2
Hørt! *stiller sig op på stolen og tramper i bordet*

Forstår ikke hvorfor der ikke findes et forum eller en chat fuldstændig uafhængigt af resten af sitet.
Avatar billede skwat Praktikant
30. september 2002 - 21:35 #3
/me tror at det er for at brugerne kan følge med.
Avatar billede dmcn Praktikant
30. september 2002 - 21:36 #4
el_barto : Lidt svært når en trediedel af os kører ICQ, den anden trediedel MSN og den tredie trediedel ingen af delene. Indtil admin udvikler et internt forum til os, bliver vi desværre nødt til at gøre det på denne måde. Luk øjnene hvis du ser det i Nyeste indlæg. ;)
Avatar billede resten Nybegynder
30. september 2002 - 21:37 #5
Det er sikkert også på vej :)
Men er det ikke anden gang du opretter dette spørgsmål el barto så på en måde kan man også fortolke det som at du spammer vores E-mail.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2002 - 21:37 #6
normality> Kender du Trillian? Den kan klare det hele :)
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2002 - 21:37 #7
resten> Jo det er 2. gang, men den første hjalp åbenbart ikke. Og nu spammer du mit indlæg ;)
Avatar billede resten Nybegynder
30. september 2002 - 21:39 #8
hehe :)
Avatar billede dmcn Praktikant
30. september 2002 - 21:39 #9
el_barto : Ja, naturligvis - men det er bare ikke helt nok når vi er 9 personer som skal koordinere vores "chats". Her er eksperten perfekt.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2002 - 21:41 #10
Ja, men det kan ikke passe at vi skal belemres med poster fordi i skal chatte 9 mand sammen.

Jeg kan sagtens lukke øjnene, men husk nu hvor stride nogle af jer er når folk spammer andres spørgsmål...

Eller?
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2002 - 21:42 #11
Opret kategori "X" som kun CoAdmins har adgang til...
Avatar billede resten Nybegynder
30. september 2002 - 21:42 #12
Eller?
Nu opforder du jo selv til nye indlæg og som resulter i nye poster og dertil nye E-mail.
Avatar billede runeevers Nybegynder
30. september 2002 - 21:43 #13
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2002 - 21:44 #14
Eller bruge Groupcare.dk
Avatar billede resten Nybegynder
30. september 2002 - 21:44 #15
Ja eller vi kunne forsætte som hidtil indtil vores interne chat virker :)
Avatar billede giomx| Nybegynder
30. september 2002 - 21:46 #16
Avatar billede skwat Praktikant
30. september 2002 - 21:46 #17
jeg vil gerne sige til resten(af jer :) ) god ide
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. september 2002 - 21:47 #18
eller måske oprette en kanal på IRC, hvor mange af e's bruger jo er i forvejen og det gælder nok også coads...
Avatar billede dmcn Praktikant
30. september 2002 - 22:45 #19
webmasterdk : IRC-kanalen er prøvet - det virkede ikke.
Problemet ligger stadig i, at vi skal kunne kommentere når *vi* har tid, ikke når vi lige tilfældigvis alle er online samtidig. Vi får ikke betaling for arbejdet, så det må foregå på vores præmisser.
Indtil admin får programmeret et internt system må I altså leve med et enkelt link i Nyeste indlæg i ny og næ.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. september 2002 - 22:48 #20
En realtime chat kan ikke bruges... vi har behov for et sted hvor teksten bliver gemt. Vi fortsætter som idag, indtil vi får vores eget lille lukkede forum. Jeg går ud fra det kon er en relativt kort periode.
Avatar billede dmcn Praktikant
30. september 2002 - 22:50 #21
Ellers kan man jo bede admin fjerne indlæg i slettede spørgsmål fra Nyeste indlæg-listen. :)
Tror jeg giver ham et kald i morgen.
Avatar billede Noone Nybegynder
30. september 2002 - 23:01 #22
coadmins > For pokker da, lav jeres eget system. Mon ikke en af jer har en webserver et eller andet sted? Mon ikke den webserver kan køre PHP? Mon ikke der er MySQL adgang på den? Sikkert.. Så brug de ca. 5-10 min det tager at installere f.eks. PHPbb eller et lignende system. Jeg bliver også irreteret over at få et spørgsmål tilsendt på mail, og så står der "Ikke kigge" eller "Co-Admins only" når man så kigger på linket.

Det er slet ikke så svært at slippe for det.. Og hvis i ikke selv har tid lyst eller mulighed for det, kan jeg sgu godt sætte et messageboard op til jer!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. oktober 2002 - 00:12 #23
Jamen for fanden da hvor bliver jeg irriteret. Vi hjælper eksperten og gør det ganske frivilligt, men hold da op hvor kan man føle sig dum nogle gange. Det er 10. gang jeg ser et spørgsmål hvor folk beklager sig over at vi diskuterer i lukkede spørgsmål. Så vidt jeg kan tælle, så er der oprettet en 4-5 stykker med ca 10-15 indlæg i hver indenfor de sidste 14 dage - Dør i af det, så gå til lægen.

Det er sgu da ikke vores skyld, vi bruger bare den ene mulighed vi har - Det er admin der skal lave systemet - Ikke os. Har i et problem med at vi ikke har systemet endnu, så skriv til ham og drop alle de beklagelser overfor os - Vi prøver bare at løse nogle ting og for jeres skyld står ikke alting i åbne spørgsmål.

Og hvor er det lige at der er nogen idé i at vi skal deltage i andre forums også?? Magen til undergravende sludder - Er man co-admin her, så skal man da vel for sørensen ikke diskutere andre steder????

Jeg har, styxx har, razor har og normality har fint forstand på PHP og vi har med garanti alle forum liggende der nemt kunne bruges, men hvor er det lige at i overhovedet kan bede os om først at lave og opsætte et forum - Endsige lægge server og båndbredde til. Nu må i fandeme holde op.

Fandens da også jeg bliver gal efterhånden.

/Nikolaj
Avatar billede vardepigen Praktikant
01. oktober 2002 - 07:09 #24
Istedet for at blive irriteret over at få en besked om, at coadmins arbejder sammen, så tænk positivt.... at det er for "vores" skyld at de gider have alt det arbejde der er herinde....

de har da sikkert også en fornøjelse, i at lave det, ligesom vi andre ..... jeg synes ihvertfald at det er en fornøjelse(det meste af tiden), og så er det også lærerigt....
men lad dog være med at hakke på de stakkels coadmins "hele" tiden....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. oktober 2002 - 07:43 #25
chanoa, lad være med at abonnere på coadmin kategorien... hermed skulle du jo gerne slippe for mails.

Det er lige så vigtigt for os, at de lukkede spørgsmål ligger på Eksperten, og at vi modtager mails ved nye indlæg, som det er med alle andre spørgsmål. Som nikolajdu skriver, skal det ikke ud i et andet forum.

Vi forsøger at holde spørgsmålene på et absolut minimum. Helst undgåes kan de dog ikke.

Praksis bliver ikke ændret, før vi får et bedre egnet værktøj fra Admin.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
01. oktober 2002 - 07:46 #26
Der kommer et internetmailsystem og chat på XpertsXposed...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. oktober 2002 - 07:52 #27
Der findes masser af eksterne "mailsystemer" - det kan vi bare ikke bruge i denne sammengænge.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2002 - 07:56 #28
nikolajdu> Fair nok, men kan vi så ikke at aftale at i fremover giver de lukkede spm. en anden titel end "Ikke kigge :)" ?
Avatar billede resten Nybegynder
01. oktober 2002 - 08:50 #29
Det ene heder også "en bøn :)" & det andet "Coadmins only" der hvor der står ikke kigge er den begrundelse på hvorfor vi har lukket det :)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2002 - 08:52 #30
øh...gentag lige resten, jeg forstår ikke hvad du mener?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:39 #31
*lol* jeg turde næsten ikke åbne siden - Var llidt bange for at himmel og helvede var brudt løs.... *ss*

el_barto - Det resten mener er at de spørgsmål har overskrifter der hedder "bøn" og "coadmins only" - Det er først når du forsøger at kigge alligevel at du ser "ikke kigge..."

/Nikolaj
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2002 - 11:51 #32
ok