Avatar billede tyksen Nybegynder
30. september 2002 - 21:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design.

Kan jeg få lidt kritik (både positiv og negativ) af dette design??:

http://www.tyksen.frip.dk/2/index.htm

Venlig Hilsen Mathias
Avatar billede soreno Praktikant
30. september 2002 - 21:18 #1
jeg synes menuen bør venstre justeres

ellers pæne behagelige farver og fin baggrund - men hvad skal det bruges til ?
Avatar billede tyksen Nybegynder
30. september 2002 - 21:21 #2
Jeg tror bare den skal bruges til en lille privat hjemmeside...
Avatar billede giomx| Nybegynder
01. oktober 2002 - 01:14 #3
meget neutral, rar ved øjnene. det er ikke en side som udstråler den helt store aktivitet :)
Avatar billede bl00d Nybegynder
01. oktober 2002 - 18:58 #4
Prøv med skriftypen Verdana str. 1 :)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2002 - 18:59 #5
Din menu er helt gal på min pc... Jeg kører også en 1280X1024 opløsning
Avatar billede mikael_c Nybegynder
02. oktober 2002 - 12:00 #6
Godt lavet, og rar for øjnene.. Men som soreno siger, bør menuen venstre-justeres, og lad menuen komme ned i den lille søjle over iFrame'et, og så til sidst, skriftypen skal sgu være verdana og så ned til 10px! ;)
Glæder mig til at se den helt færdig ;)

MVH
Mikael Clemensen
Avatar billede namnam Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:06 #7
Jeg synes at du skulle lave den øverste bjælke (den under menu), gennemsigtig som resten, men måske en snert mørkere sådan at den træder frem. Og så lave den lige så "skarp" som resten, altså uden de bløde hjørner. Ellers er det meget fin.

.RED
Avatar billede gaunt Nybegynder
18. oktober 2002 - 09:14 #8
Umiddelbart er det svært at sige.. kommer der noget i siderne? Hvis der gør er det fint, hvis der ikke gør har du masser af spildplads som burde 1) fjernes 2) udnyttes bedre.

Generelt gælder det at det er svært at vurdere en halv side .. fordi man ikke ved hvor dine tanker bærer henad, når det gælder resten.

Siden hedder "Ny side 2" .. meget originalt - og utroooligt meget lidt sigende.

Menuen er minimal.. og i den forbindelse oplever jeg tit (og især når man bruger en lille skrifttype) at det kan se meget godt ud, at skrive med STORT hele vejen igennem menuen - og så evt overveje en alt-text til din menu..

dit forum er nemt og overskueligt.

Karakter : 8 @ 13 [over middel]
Plus : baggrunden er pænt, designet er ikke prangende, og ligner ikke bare alle andre sider.
Minus : du har en masse spildplads, som jeg ikke kan se formålet med..
Set med : Mozilla 1.0 til Linux @ 1280x1024
Avatar billede tyksen Nybegynder
15. november 2002 - 00:00 #9
Jeg er glad for alle svarene, men jeg ser mig nødsaget til at dele pointene ud til en af jer...
Jeg har valgt at give pointene til gaunt, da det virker som om han er den der har brugt mest tid på det og han har også kommet med en god overskuelig kritik....
Jeg vil i nærmeste fremtid se om jeg ikke kan få rettet nogle af de fejl der er på siden og så ellers få smidt lidt indhold op på siden....Endnu en gang tak for hjælpen...Til jer alle.