Avatar billede aasuper Nybegynder
22. september 2000 - 18:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Godt brændersoftware

Jeg har i øjeblikket just!burn på computeren til at brænde cd\'er med.
Jeg synes ikke, at det er godt og vil derfor høre, om nogen kender et godt brænder-program, som er gratis eller ikke koster mere end omkring 100 kr.

>>AASuper
Avatar billede cornell Nybegynder
22. september 2000 - 18:30 #1
> AASuper,

Jeg kender ikke et program som koster under 100 ,-
( det skulle da lige være WinOn, retail version), men jeg kan da give dig mit program, som jeg gar to kopier af. Begge originale, da jeg har fået en ekstra fra arbejdet.
Det hedder EasyCdCreator 4.01 Deluxe.
Avatar billede awardz.dk Nybegynder
22. september 2000 - 18:40 #2
WinOnCd
Avatar billede cornell Nybegynder
22. september 2000 - 18:47 #3
Jep WinOnCd, men jeg kan ikke anbefale det.
Generelt er der meget lidt udviklet software, som kan hamle op med de tunge drenge på markedet.
Du skal altid tage højde for firmaware og brænder enhed contra software samt kompabilitet m.m
Det er ikke alle firmaer der gider \"ulejlige\" sig med det, hvorfor man ofte oplever at et ringe produkt smides på markedet, for at tjene de penge der nu skal tjenes og så ikke mere.

Hvorom alting er, mit tilbud står stadig ved magt. Et af de bedste brænder programmer på markedet, til en værdi af ( ja, ved det ikke ) men mere end 300,-..

mailto:cfb@mermaid.dk
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
22. september 2000 - 21:08 #4
Nero, er efter min mening det klart bedste! det kan omgå mange kopibeskyttelser. Du har temmelig meget kontrol over hvad der sker (MEGET MERE END EASYCDRAETOR) Det indeholder en wizard (som brænder programmer skal havde idag) men man kan også vælge selv at styre alt (hvilket man også skal kunne). Der er mulighed for at vælge DANSK, hvilket er fedt, men ikke en tvingende nødvendighed!

Jeg siger bare prøve det, prøve det, det bare så utroligt... jeg har anbefaldt det til alle mine venner... prøv det (og nu med ekstra suge kraft, og større vinger)

download shareware udgave (30 dag), kan du li\' efter de 30 dag, køb det (eller crack det). kan du ik\' slet det!

Der er ikke noget program på marked der kan alt, alle programmer har fordele og ulemper, men Nero er et virkelig godt valg som \"hoved\" program!

Jeg vil fraråde dig at bruge EasyCDCreator, det fint (faktis fedt) til \"OnTheFly\" og ISO, men er TOTALT UBRUGELIGT til mulitsession CD\'er, det har MEGET svært ved at skrive vider på CD\'er lavet i andre programmer. du har endtligt heller ikke særligt meget kontrol over hvad der sker!

www.ahead.de eller www.download.com.

Held og lykke med dit valg!
/The Shadow Surfer
Avatar billede 8800 Nybegynder
22. september 2000 - 21:11 #5
Jeg har evigt og altid brugt: Adaptec Easy Cd Creator Deluxe 4, noget! Det kan (næsten) alt hvad et brænder program skal kunne gøre, og det er også let at finde rundt i! jeg havde fundet 18 mp3 filer og brændt dem på 20 min!! Brug det, og du vil sq ikke fortryde det!!!

</8800>
Avatar billede aasuper Nybegynder
23. september 2000 - 20:57 #6
Jeg har downloadet Nemo Burn, det er et meget godt brænderprogram. Langt bedre en just!burn...

Desuden har jeg fundet et serienummer på nettet....

>>AASuper
Avatar billede cornell Nybegynder
25. september 2000 - 08:16 #7
Det er sgu svært,
hver sin smag, og efter behag lyder det jo nok.
Hvis man kan affinde sig med et standard brug baseret på et standard behov, så er ECD glimrende, men ja, jeg er selv bruger af Nero, og må da indrømme at jeg til enhver tid ville benytte mig af det, men på den anden side så var mine intentioner at foreslå en brugbar version af sw til kopiering o.m.a.

Held og lykke med dit valg.
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:25 #8
kan man tage filer fra sin egen com. med nero??
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
25. september 2000 - 15:19 #9
Glad for at kunne hjælp ;-)

/The Shadow Surfer
Avatar billede 3052 Nybegynder
05. januar 2001 - 20:47 #10
Kan EasyCdCreator 4.01 Deluxe kører sammen med Hp brænder 9510i