Avatar billede kingri Nybegynder
30. september 2002 - 18:16 Der er 2 kommentarer

IBM Thinkpad T20 - W98 - PCI Serial Cotroller

Haløjsa :)

kort og godt...
har en ibm thinkpad 20, med tilhørende w2kpro...
vil ha 98, og har instal´leret det...
har et "Xircom PCIMCIA kort i til LAN... d har oxo inbygget 56k modem... jeg har fundet den tilhørende driver (100%)... men den kan ikke finde modemet... (LAN virker fint... sidder på d nu)... tog et kig i enhederne, og fandt en ukendt enhed & PCI Serial Controller som ikke virker... jeg går ud fra at det er den ikke virkende PCI Serial Controller der går at jeg ikke kan få fat i mit modem på Xircom PCIMCIA kort

IBM Thinkpad T20, model 2647-61g...
Windows 98 SE (4.10.2222 A)
Xircom Realport Cardbus Ethernet 10/100+ modem 56 (RBEM56G-100)

har prøvet at lade windows update finde en driver, har gennemsøgt filerne på hdd, og w98CD... uden held... har kigget på IBM support efter en Serial et eller andet, uden held...
HJÆLP!

MVH: kingri
Avatar billede kingri Nybegynder
30. september 2002 - 18:41 #2
har et "Xircom PCIMCIA kort i til LAN... d har oxo inbygget 56k modem... jeg har fundet den tilhørende driver (100%)!!!!! jeg har drivern....

jeg vil have min ukendte "PCI Serial Controller" til at virke... hvis du kan beksrive hvordan med den der fil, så får dud en sæføli :p... ellers afvist