Avatar billede pla-net Nybegynder
30. september 2002 - 18:00 Der er 12 kommentarer

Hvilket digital kamera skal jeg købe??

Hej med jer!

Jeg har 3500 kr på lommen som jeg vil bruge på at anskaffe mig et digital kamera. Jeg ved godt I kan anbefale nogle over 3500 kr, men det behøver ikke skrive. Max er 3500

Jeg ved godt der er indlæg der allerede er berørt om dette emne, men de er nogle måneder gamle.

På forhånd tak :-)

Mvh Peter
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. september 2002 - 18:05 #1
Olympus har en god serie i den prisklasse eller Canon er dem jeg kan se mest fremtid i.
Ellers skulle du gennemlæse nogle markedsgrupper hvor man godt kan få et ganske godt kamera der har været dyrere.
Avatar billede pla-net Nybegynder
30. september 2002 - 18:12 #2
Okay, alt det som skrives om de enkelte kameraer er jo næsten altid godt for at markedsføre det produkt bedst muligt.

Jeg vil gerne høre fra folk som har købt et og gerne vil anbefale det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. september 2002 - 18:15 #3
jeg har et Canon 330, men det er jo uden for dine 3500kr
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587959
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. september 2002 - 18:17 #4
men der findes andre billigere Canon, med næsten samme spec
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587898
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. september 2002 - 18:17 #5
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:33 #6
hvad med konica revio kd 310z
pentax optio 330rs
canon s30
hvad er bedst af de 3
14. oktober 2002 - 16:42 #7
Jeg har et Kodak EasyShare DX4330 kamera: Det tager gode billeder og er let at arbejde med. Kan anbefales. Det kan i dag anskaffes til under de 3.500 kroner.
Avatar billede scones Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:43 #8
Har selv et cannon kamera (powershotA20), og det virker kanon.
Vil næsten tro at et Cannon powershot A10 kunne være en mulighed.
Avatar billede thorstein Nybegynder
15. juli 2003 - 18:34 #9
Med rolig hånd går du bare ind på www.Fotofun.dk og bestiller et Canon Power Shot A70. Pris 2900kr - fundet på www.edbpriser.dk (3600kr nede i byen..)
Det er tæt på at være professionelt, med mange muligheder, hvis man gerne vil lave fotos som ikke bare er turist billeder.
Jeg har lige købt et og det er bare et godt køb.
En informativ side om kameraer finder du her i USA. http://www.dpreview.com
Avatar billede borntogetbusy Nybegynder
15. juli 2003 - 18:44 #10
Canon laver klar nogle af de bedste digital kameraer til den pris du nævner. Det er ikke uden grund at IXUS serien er blant de mest populære. De tager ofte bedre billeder end kameraer med en højere opløsning da deres CCD chip og software er af meget bedre kvalitet, har kun gode erfaringer med Canon. Og så er designet også helt optimalt. Et Canon Digital IXUS V3 skulle du kunne få til lige omkring 3500.
20. september 2007 - 15:00 #11
Lukketid???
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. september 2007 - 15:23 #12
Det er da kun 4 år or et par måneder siden sidste indlæg :-)