Avatar billede play-j Nybegynder
30. september 2002 - 16:47 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af dating-site!

Hey "Eksperter"...

Jeg har fået opgaven at opdatere Mydate.dk, og vil sevfølgelig spørge til råds før sitet kommer online...

Adr.: http://www.mydate.dk/top/default.htm

Gerne længere kommentare og skalaen ?@13.

Tak på forehånd:

Play-J
Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. september 2002 - 16:51 #1
Jeg vil give 9, og jeg vil begrunde det med at jeg synes at det et meget enkelt og pænt design og brugervenligheden virker som den er i top.
Avatar billede giomx| Nybegynder
30. september 2002 - 16:53 #2
ligner en typisk dating'side, som er godt så man ikke udelukker nogle målgrupper. "hurtigsøg" boxen er god, så kan man finde hvad man leder efter ;) måske dræbe de 2 hjerter, er efter min pers. smag lidt for "schweeet". siden er også kompatibel med højere res. (1600x1200).

Funktionelt: 10(når den kommer op og køre, kan ikke teste systemet :S)
Eyecandy: 9(men den rammer den almene befolkning, ikke goth's el. gamere f.ex)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. september 2002 - 16:53 #3
det ser rigtig godt ud :)
10@13 -for at komme højere skal der være noget der VIRKELIG fanger :)
Avatar billede giomx| Nybegynder
30. september 2002 - 16:54 #4
mine er self. også @13 skala'n ;D
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. september 2002 - 16:56 #5
syntes også den er enekl og flot  men har dog lidt kretik.
Dit hjerte ser lidt underligt ud. Du har vel overdrevet en effekt. lidt synd da det er blevet meget grimt.
Noget andet er at man skal scrolle ned for at se de nyeste folk på siden. Syntes det skal være synlig, da det nok er noget af det vigtigste.
Måske en docktype og noget sandart kodning ville være at foretrække.

vil give den 8@13
Avatar billede play-j Nybegynder
30. september 2002 - 17:08 #6
michael-k >>
Tror er færdig jeg havde været så smart at smide det originale hjerte ud, så måtte skære det ud fra den nuværende "grønne" top *g*

Så havde jeg egentlig designet et helt nyt hjerte, (samme som den nye bagrund, men da det gamle var "logoet" beholdte jeg det istedet.
Avatar billede mjl Nybegynder
30. september 2002 - 17:17 #7
Skal lige høre om 2 ting. 1. Er der mange der ikke kan finde en partner i dag, på anden måde end Internet? 2. Er det dig på billedet oppe i hjørnet?

Ellers er siden rigtig nydelig - pænt design - pæne farver!! Et 10-tal her fra...
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. september 2002 - 17:18 #8
mjl  tror der er mange så kom ud af skabet og meld dig til ;)
Avatar billede play-j Nybegynder
30. september 2002 - 17:20 #9
mjl>>
1. Er der mange der ikke kan finde en partner i dag, på anden måde end Internet?

Joh, men som du jo nok ved, er det den nye måde at skabe bekendtskaber... Den eneste måde du egentlig kan skabe kontakt er igennem din omgangskreds, og i byen (som aldrig ender godt, p.ga. påvirkning).

2. Er det dig på billedet oppe i hjørnet?

Nej det er det ikk, godt nok er jeg model, men det er et billed vi har fået fat på.

-Play-j
Avatar billede ducks Nybegynder
30. september 2002 - 17:23 #10
Pænt og enkelt, jeg kan ikke så godt lide det her billede: http://www.mydate.dk/top/images/kontaktavis.jpg ved hurtigt øjekast ligner det et banner jeg ved ikke med andre, men jeg ignorer det bare automatisk. Så er jeg heller ikke så vild med den røde frame om login boxen. Men jeg synes ikke det er nyskabene på nogen måder.

8^@13

( ^ = pil op )
Avatar billede play-j Nybegynder
30. september 2002 - 17:30 #11
Hvis der er nogen der har lyst ser jeg da gerne nogle " hurtige udkast", for nogle idéer, selvfølgelig, med flere point overn i hatten :D

-Play-J
Avatar billede BacceDK Juniormester
30. september 2002 - 18:12 #12
som anden del at sitet vil jeg da også gerne have lov at kommentere lidt i denne debat.
Det er også første gang jeg ser lige netop dette udkast.

Der var en der skrev at man ikke kunne se de nyeste profiler og at det var syndt.
Der er jeg nu godt nok af lidt anden mening.
Jeg mener selv at man børe kunne se hele forsiden uden at kunne scroole da det jo også er den vigtigste side, nemlig den der skal fange brugeren.
Meen mener dog at skal det være muligt her så vil det blive for dominerende og der vil mere eller mindre ikke være plads til andet, og det fanger jo ikke serlig godt.
Jeg mener dog at det er en god ide at dele siden op med den streg der er sat. dog er den liiige kommet 2 linier for langt ned nu. såå op med den igen play-j :-))

så var der en der kommenterede login boxen...!
Dahmm jeg er enig. Jeg har ARLDRIG kunne li den nye box, meen det er desvære blevet min tur til at give mig og Play-j har vundet den kamp :-((

meen øverste del af siden burde komme 2-3 linier højere op så ville det nok se lidt mindre kikset ud :-)) det knækker midt i designet af søge boxen.

min karekter vil ligge omkring 9^@13
Avatar billede dynablast Nybegynder
04. oktober 2002 - 22:45 #13
pisse flot! 10-4
Avatar billede mjl Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:02 #14
:o)