Avatar billede asker Nybegynder
30. september 2002 - 14:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Intellisync

Når jeg synkronisere med min Lotus så stopper den lige pluselig
Avatar billede cdelicht Nybegynder
30. september 2002 - 14:53 #1
Og....?
Hvad sync'er du?
Hvor stopper den, og er "den" intellisync eller...?

Har du rettigheder til alle dokumenter du forsøger at lægge over i PDA'en?
Avatar billede asker Nybegynder
30. september 2002 - 15:01 #2
Nu skal du hører jeg startede med en prøveversion af Intellisync og det virkede perfekt. så jeg købte den fulde version 1400,- bananer

Det jeg syncèr er kalender, addresser og to do listen fra lotus til pda og viseversa. jeg har prøvet at slå noget fra.

Jeg kan se i dialog vindunet (hotsynk) at der er når den kommer til Intellisync så stopper den (den svarer ikke)

Den endeste forskel fra prøveversionen er at jeg i den fulde version skulle skrive stien til . ini filen og name filen til Lotus i Intellisync opsætningen.
Avatar billede asker Nybegynder
30. september 2002 - 15:02 #3
Jeg har prøvet prøveversione igen men nu er fejlen konstant
Avatar billede csuperman Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:49 #4
hvilken PDA er det?
Kører du MS Pocket PC?
Hvis ja, så virker ikke Intelli sync ikke med Lotus (Notes).
/Csuperman
Avatar billede csuperman Nybegynder
02. oktober 2002 - 16:50 #5
Du kan bruge Cadenza
http://www.commontime.com/ProductsCadenza.htm
Har selv prøvet dette og det virker fint.
/Csuperman.
(Ref. http://www.eksperten.dk/spm/259909)
Avatar billede mcbak Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:58 #6
Prøv først at afinstallere hele molevitten. Også det der ligger i reg.databasen. Installer det hele igen.(HotSync først) Husk at tjekke at XCPCsync mappen er væk. Hvis det ikke hjælper kan du aktivere en "logger" under XCPC- syncfolderen.
Så vidt jeg husker hedder den bare log.exe sæt den til max log.
Så kan du se hvad der sker.
Og jo Intellisync virker med Notes 5.0
Avatar billede vante Nybegynder
04. oktober 2002 - 08:43 #7
hmm...ActiveSync virker ikke med Notes, så troede heller ikke at IntelliSync gjorde. My bad. :-)
Avatar billede csuperman Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:40 #8
hvaså Asker .... ?-?
Avatar billede mcbak Nybegynder
08. oktober 2002 - 16:50 #9
Han har nok solgt PDA'en ;o)
Avatar billede csuperman Nybegynder
08. oktober 2002 - 20:37 #10
LOL  Du har nok ret C-:
Avatar billede asker Nybegynder
30. januar 2003 - 13:43 #11
Hmmmm
Avatar billede csuperman Nybegynder
30. januar 2003 - 19:26 #12
asker >> Hvad blev konklusionen?