Avatar billede lillekiller Nybegynder
30. september 2002 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kort til tv ind.

er asus 7700 GTS 2 godt nok hvis man skal redigere video på computeren, som er optaget på videocamera?
Mener der er tv indgang på det, så man kan få sit tv ind på pc skærmen. Ville et tv-kort være bedre, der sidder et G-Force2 i nu, men kun med tv out! er der evt. andre kort i ca samme prisklasse der ville være bedre?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. september 2002 - 11:59 #1
Jeg har pågældende kort, det er fint til at hente video ind med.
Avatar billede Noone Nybegynder
30. september 2002 - 12:05 #2
Hmmm. Måske du skulle overveje et specielt video grabber kort, det er ofte bedre kvalitet.. Men naturligvis også dyrere.. Kommer jo lidt an på hvad du vil redigere, er det bare ferie videoen fra ferien til Skagen sidste sommer er det sikkert fint nok med et kombi kort, men hvis det er noget mere professionelt og kvaliteten er meget vigtig, så er et kombi kort måske ikke nok...
Avatar billede pletten Nybegynder
30. september 2002 - 19:30 #3
Prøv at se på denne side: www.videoredigering
her er alt hvad du skal bruge
Du skal helst have to hardiske, da videoredigering kræver meget plads.
Avatar billede pletten Nybegynder
30. september 2002 - 19:31 #4
Hov den smuttede her er linket: www.videoredigering.dk
Avatar billede lillekiller Nybegynder
15. januar 2003 - 12:45 #5
Takker, min ven har købt et kort, efter jeres erfaring.
Avatar billede pletten Nybegynder
15. januar 2003 - 15:56 #6
Tak for dine Point

Håber du får glæde af det fremover, er ved at starte en klub op her på Bornholm
Basse-pletten