Avatar billede funguy Nybegynder
30. september 2002 - 08:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Partiet Venstre

Hey!

Jeg skal bruge en MASSE informationer om partiet Venstre. Det skal bruges til en opgave, og det skal derfor ikke være fra http://www.venstre.dk da jeg allerede har alt hvad der er at finde der! =)
Avatar billede Beach Mester
30. september 2002 - 08:23 #2
Det bedste forslag jeg kan give dig er at ringe til landsorg. og få dem til at sende dig nogle matrialer om partiet.
Du kan ringe til dem på 4580 2233 og tro mig, ringer du i dag så har du en bunke papirer i din postkasse i morgen:-)

//Beach
Avatar billede funguy Nybegynder
30. september 2002 - 09:11 #3
Er der nogen der kan finde Venstres partiprogram, og noget statistik over hvordan det er gået med medlemstallet (gerne noget med hvilket erhverv folk har, køn, alder osv.)
Også gerne nogle udtalelser fra partiets ledere!
Jeg har forsøgt snart ALT for at finde det, men det er lidt svært!! =)

Det er forresten nogle ok links der er kommet! =)
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. september 2002 - 15:53 #4
Lidt efter år 1900 splittedes partiet venstre i to partier. Det primære stridsspørgsmål var at et flertal i partiet ikke længere ønskede at indføre socialismen via en voldelig revolution.
Så det mindretal der stadig ønskede det skilte sig ud under navnet "Det Radikale Venstre".

Det er længe siden :-)
Avatar billede funguy Nybegynder
11. oktober 2002 - 15:33 #5
Nå, nu fik vi afleveret rapporten.. Men kunne i store træk kun bruge http://www.venstre.dk...
bufferzone> Jeg synes ikke at 70 point er heeeelt ok for 9 links, hvoraf en del af dem er til lokale partiforeninger ;)
Avatar billede tnybo Nybegynder
14. oktober 2002 - 19:32 #6
bufferzone> Tak for de smukke ord. Desværre henligger lassus.dk for tiden i "byggerod" efter længe at være blevet skammeligt forsømt af mig, da jeg faktisk har været helt væk fra Internet i adskillige måneder. Nogle af de elementære kodefejl skal rettes, og så er det meningen, at hele molevitten skal genopbygges ved hjælp af CSS og/eller SSI, der vistnok i fællesskab eller hver for sig skulle gøre det nemmere både at lave nye sider og at vedligeholde de gamle. Men først skal jeg jo altså lære de to teknikker.

mvh
tnybo