Avatar billede drjones1 Nybegynder
22. september 2000 - 13:23 Der er 15 kommentarer

Hvordan ? forum Chat 100 Point

Hej!

Jeg vil gerne have Chat rum...Ligesom på forum.dk  og sexhistorier.dk har også nogle
kanon seje rum...Hvordan laver jeg samme system på min side..?

jesperbagge@forum.dk
Avatar billede razmataz Nybegynder
22. september 2000 - 13:29 #1
Køber en bog om c++ eller asp, sætter dig ned, læse i 5-6 måneder, og begynder at programmere!

*ggggg*

<-^RaZ^-.
Avatar billede drjones1 Nybegynder
22. september 2000 - 13:32 #2
*S* okey....Er der ikke en anden der kan hjælpe
Avatar billede doeleman Nybegynder
22. september 2000 - 13:37 #3
Du skal have adgang til noget ServerSide-programmering, såsom PHP, Perl eller ASP. Har du det?
Avatar billede keysersoze Guru
22. september 2000 - 13:40 #4
led på:

http://www.activeserverpages.dk
http://www.netcoders.dk

der er hvad du leder efter... du kan evt også rette dem til selv... elller kontakt mig for ydeligere info:

email: kim@soze.dk
ICQ: 32036024

P.S. er ikke hjemme hele weekenden...
Avatar billede drjones1 Nybegynder
22. september 2000 - 14:01 #5
Nej ..jeg er helt ny i dette fag...?
jeg har en ganske alm htm. side...?
Jeg er inde og lede på Netcoders..Men kan ikke finde noget...!
Avatar billede keysersoze Guru
22. september 2000 - 14:15 #6
så skriv lige til mig på ICQ eller email... så kan vi snakke om det søndag aften eller mandag.... der kan jeg give nogle eksempler hvis det er....
Avatar billede drjones1 Nybegynder
22. september 2000 - 14:17 #7
ok.... jeg sidder også på arbejde nu, så jeg skriver til din icq på søndag ..På forhånd tak.
Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
24. september 2000 - 22:07 #8
Jeg synes ikke du skal lave et chatrum. Der kommer ingen og chatter, når det er ukendte sider. Der er ikke noget så kedeligt som at logge indpå en chat, der ikke har haft besøg en måned
Avatar billede drjones1 Nybegynder
26. september 2000 - 12:03 #9
Da jeg har ca. 5500 besøg om dagen..Er det vel okey at sætte et chat rum op..???
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. oktober 2000 - 16:58 #10
hvis du mangler en chat så se den her side :

http://www.netcoders.dk/sourcecode.asp?submode=showparent&parent_id=8

- Zhatten
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. november 2000 - 17:14 #11
Kommer vi videre?
Avatar billede online Nybegynder
15. november 2000 - 19:02 #12
jeg mangler også en chat ligesom FORUM !!! er der nogen som kan lave en !!!!!!!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 19:09 #13
online> Jep..
vil du give point eller kr?
Avatar billede okay Nybegynder
05. maj 2001 - 21:42 #14
sker der noget herinde ??
Avatar billede okay Nybegynder
10. juni 2001 - 01:02 #15
JWChat 1.0
Info:
Chatten er en ganske simpel chat der med sine basis funktioner og funktionalitet kører som en chat skal :o)

Demo:
http://web-zone.dk/ny_chat/login.php3

Download:
http://web-zone.dk/script/download.asp?id=36