Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 21:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billedeboks i Visual Basic

Hey

Jeg har indsat en Image1 i min Form1 i Visual Basic. Jeg bruger ver. 6.

Hvordan sætter jeg et billede ind Image1? Jeg har prøvet: "Image1.picture = "C:\Dokumenter\billede.jpg", men det virker ikke!

Kan ikke se hvordan det ellers skal gøres!

På forhånd tak :-)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. september 2002 - 21:58 #1
http://www.eksperten.dk/spm/264017 ...

du har 20 minutter.

jelzin/Coadmin
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 21:58 #2
20 minutter til hvad?
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 21:59 #3
jeg lukkede jo det andet spørgsmål, fordi jeg mente ikke jeg fik det forklaret godt nok, og så kunne jeg også tildele nogle flere point.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. september 2002 - 22:00 #4
det er bare ikke godt nok, læs dog reglerne, og hvis du har hvorfor i alverden tror du så ikke at du gælder for dig.

jelzin/co
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 22:01 #5
Jamen, hvad gør jeg så når jeg vil have omformuleret mit spørgsmål?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. september 2002 - 22:01 #6
og nu vi er igang, - hvilken relation har du til brugerprofilerne trane_frisk og webwally ?

/jelzin/co
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. september 2002 - 22:03 #7
"Jamen, hvad gør jeg så når jeg vil have omformuleret mit spørgsmål?"

-det må du selv ligge og rode med, jer kan forøvrigt ikke se den helt store forbedring i budskabet på de 2 spørgsmål. -derfor vil jeg anbefale dig at lukke dette øjeblikkeligt.

jelzin/Coadmin
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 22:03 #8
Mine søskendes accounts. Vi bruger samme computer.
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 22:03 #9
Jamen, skal jeg så have 2 lukkede spørgsmål uden at få noget ud af det?
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 22:04 #10
Så kan jeg vel ligeså godt lade denne stå åben?
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 22:06 #11
Nå, jaja da. Jeg må vel hellere få lukket så. Regler er regler.
Avatar billede chill_man Nybegynder
29. september 2002 - 22:06 #12
.