Avatar billede granhof Nybegynder
29. september 2002 - 21:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Project igi.. sidder fast

Nogen der kender den bane der hedder cross the border line ?? det er den med en masse sne, og en helvedes masse snipers.. Jeg har fået ram på snipersne, menhvordan pokker klarer jeg den helikopter der kommer efter en når man fortsætter ua vejen ???

Håber der er en venlig sjæl der har spillet dette skønne spil, og kan give mig et lille hint..

Thi denne sjæl med den fornødne viden vil blive beriget med 50 point -.-
Avatar billede sefo Nybegynder
29. september 2002 - 22:25 #1
Fortsæt ud af vej til du kommer til en ruin. Gå ind i bygningen(pas på vagten), gå ind i hjørnet tættest på vejen under resterne af taget. Når helikopteren kommer tilbage,så gem dig i døråbningen. Skyd resten af de vagter du kan få øje på. Gå rundt om bygningen mod uret og gå ind i bygningen og resten af banen, ja den.....
Og som du siger er der en helvedes masse snipers og vagter så pas på.

Lidt kort og hurtigt, håber du kan bruge det. Hvis der er noget du er i tvivl om så spørg.
Avatar billede sefo Nybegynder
29. september 2002 - 22:38 #2
bygningen du skal gå ind i er på den anden side af vejen. Ups sorry