Avatar billede 123abc123 Nybegynder
29. september 2002 - 13:29 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Vurder lige www.ung-sejl.dk

HeY
sig lige hvad i mener om www.ung-sejl.dk. Jeg vil have alt ris/ros

/Viels - ja mig...
Avatar billede mjl Nybegynder
29. september 2002 - 13:30 #1
Flot...

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Unrecognized database format 'd:\web\ung-sejl.dk_i9j5ll\wwwroot\db.mdb'.

/conn.inc, line 13
Avatar billede mjl Nybegynder
29. september 2002 - 13:30 #2
PHP er ok...!!!
Avatar billede mamosh Nybegynder
29. september 2002 - 13:31 #3
siden kan ikke vises !!!!!!!!
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 13:32 #4
HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 13:32 #5
ellers fed side... lol
Avatar billede mjl Nybegynder
29. september 2002 - 13:34 #6
Måske er din DB forkert pladseret...!!!
Avatar billede anuseren Nybegynder
29. september 2002 - 13:38 #7
ok siden er oppe....

den er overskuelig...

men kedelig.
Avatar billede 123abc123 Nybegynder
29. september 2002 - 13:38 #8
det sker når databsen opdatere  vent 5 minutter :)
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 13:42 #9
Kedelig side Gaaab ZzzZZZzzZ :D
Nej den er meget ren og overskuelig.. Men find en lidt bedre farve og lav dig et logo... Det ville pynte gevaldigt!
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 13:43 #10
Jeg har lige downloadet hele din database (3.35 MB Access db), måske du skulle gøre bare et enkelt forsøg på at beskytte den....

Du kunne starte med at huske på at .inc filer kan ses i enhver browser, og at du nok ikke skal lægge din database i standard biblioteket, men måske oprette en mappe ved navn "megethemmeligmappe388271" og lægge den der.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2002 - 13:44 #11
Derved kunne jeg logge ind som admin:

Admin
» Tilføj
» Rediger
» Slet
» Poll'en
Avatar billede hijklm Juniormester
29. september 2002 - 13:48 #12
Kedelig side som slet ikke afspejler det den handler om. Der mangler lys og liv og billeder som blikfang.
Når det nu er om sejlads så ville en hav-baggrund måske være en idé. Der mangler i hvertfald en del.

Overskueligt menu-system, men der burde være bedre integration når man trykker på et link. Sådan at de nye sider dukkede op i midten, istedet for på en helt ny side.

Måske man skulle droppe den frame til højre... Så ville der blive mere plads til billeder og overskuelighed.

Bare et par råd fra mig.
29. september 2002 - 13:52 #13
123abc123 jeg fandt sjovt nok også din Database.
Du gøre som El_Barto siger samt ligge den i en mapp som er offline.
ex.

denne_mappe_er_offline/den_her_er_online/her_er_min_under_mapper_som_også_er_offline

/Casper
Avatar billede keysersoze Guru
29. september 2002 - 13:53 #14
well - af positive ting kan jeg sige at siden virker og at der er gjort klar til en masse info som er overskueligt stillet op...

af kedelige ting vil jeg sige at siden helt klart mangler et design som virkelig henvender sig til målgruppen - ydermere er det ikke nok at der er gjort klar til informationer, der SKAL være informationer når først siden frigives - og når nu der er kontaktinformation, så lav en decideret kontaktformular da det jo ikke er alle der lige kan sende mails
29. september 2002 - 13:57 #15
kan
"Du kan gøre som"

mappe

---
Ellers vil jeg sige farverne er mere eller mindre fejlagtige. I stået for lilla tema kunne du prøve noget blåt.

Den virker også lidt tam, men de 9 -8 kasser. Absolute intet (andet end adressen) der  fortæller brugeren der er en side som sejllas.

Hvis du havde mulighed for at låne et digital kamera og tage nogle billeder ville det allerede der hjælpe enormt på det.

/Casper